پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند چگونه است ؟ این سوال برای همه ی کسانی که خانه ی هوشمند دارند پیش می آید که وقتی تماس میگیرند میپرسند. امروز میخواهیم برای همه ی شما مخاطبان عزیز جواب این سوال را به اشتراک بگذاریم تا تک تک شما عزیزان از پاسخ آن مطلع شوید.

پرده برقی برای تمام افرادی که خانه های هوشمند دارند بسیار مناسب است و اینکه تجهیزات برقی آنها کامل می شود. البته تمام خانه هایی که از سیستم هوشمند برخودار هستند چه بزرگ چه کوچک در هر مقیاسی قابل راه اندازی است و هیچگونه محدودیتی از نظر متراژ خانه وجود ندارد. البته باز هم باید با مشاوران پرده متین تماس بگیرید تا به شما پیشنهاد بهترین پرده برقی با متراژ مشخص را بدهند. در ادامه پاسخ سوال شما عزیزان را میدهیم پس با ما همراه شوید.

امکان تطبیق پرده برقی با سیستم هوشمند خانه وجود دارد؟

یکی دیگر از امکانات در یک خانه هوشمند به کارگیری پرده های برقی هوشمند است. شاید ظاهر این نوع از تجهیزات تفاوت چندانی با پرده های عادی نداشته باشد ولی با کمک ریموت و یا برنامه هایی که روی گوشی تلفن همراه نصب می شود، امکان کنترل این نوع از پرده ها وجود دارد.

به این فکر کنید که تمام تجهیزات خانه ی شما به صورت هوشمند کار می کند ولی پرده برقی را باید با دست باز و بسته کنید ، به نظر خودتان خیلی بد نیست ؟ پس پرده برقی میتواند سیستم هوشمند خانه ی شما را تکمیل کند و اینکه دیگر نیازی نیست با دست پرده را باز و بسته کنید به کمک ریموت که در دست دارید می توانید به راحتی آن را باز و بسته کنید و اینکه قابلیتی که پرده برقی دارد با کمک برنامه ریزی دقیق بدون اینکه اصلاً شما ریموت هم در دست بگیرید و دکمه ای را فشار دهید خودش در ساعتی از روز که میخواهید باز می شود و هر ساعتی که از غروب که بخواهید بسته میشود.

مطالب پیشنهادی : 

پرده برقی کرکره ای فلزی 

پرده برقی شید رول

پرده برقی هوشمند

 

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند-پرده متین

چگونه میتوان پرده برقی را بدون زدن دکمه ای کنترل کرد؟

بعضی از مشتریان هستند که از ما سوال می کنند چگونه امکان دارد که پرده برقی به صورت اتوماتیک وقتی آفتاب طلوع می کند باز شود و وقتی غروب آفتاب غروب می کند بسته شود؟ تمام این کارها توسط یک سنسوری به نام سنسور نور انجام میشود.

سنسور نور به نور حساس است و وقتی خورشید بالا می آید و شروع به تابیدن میکنند بر طبق میل شما باز یا بسته می شود به خواست شما بستگی دارد که چطور عمل کند اگر باز شود که شما را به یک گرمای بسیار لطیفی از خواب بیدار می کند و اگر هم بسته شود که دیگر شما تابش نور آفتاب را حس نخواهید کرد و به خوابتان ادامه می دهید 😁

همچنین وقتی آفتاب غروب می کند پرده اتوماتیک بسته می شود بدون اینکه شما دکمه ای را فشار دهید همین منوال تکرار می شود و شما خیالتان راحت است که اگر پرده را هم نکشیدید سنسور کار خودش را انجام خواهد داد.

پرده برقی فقط جنبه ی زیبایی ندارد!

نصب پرده برقی فقط برای زیبایی نیست. با اتصال پرده برقی به سیستم هوشمند خانه می توانید منزلتان را هوشمند تر کنید و تجهیزات خانه ی هوشمندتان را تکمیل کنید. با نصب پرده برقی می توانید از این پرده ها در سناریو ها و برنامه نویسی خانه ی هوشمند خود استفاده نمایید. به عنوان مثال : زمانی که شما سناریوی خروج را میزنید ، همزمان با خاموش شدن کل چراغ ها پرده ها به صورت اتوماتیک بسته شوند. این کار باعث می شود داخل خانه ی شما دیده نشود و احتمال دزدی از منزلتان کاهش پیدا کند و دیگر لازم نیست نگران باز گذاشتن پرده ها در هنگام ترک خانه باشید با آسودگی خاطر به راهتان ادامه دهید.

پس متوجه شدیم که پرده برقی فقط جنبه ی زیبایی در خانه های هوشمند ندارد میتواند کمک بزرگی به افزایش امنیت منزلتان بکند و اینکه میتوانید سناریوهای مختلف را برای پرده برقی خود بنویسید و استفاده بهینه از پرده برقی خود ببرید. همچنین نمیتوان منکر این شد که زیبایی هم ندارد بلکه زیبایی که پرده برقی می تواند به محیط خانه بدهد پرده های معمولی نخواهند داد. پرده برقی ظاهرش خیلی مناسب تر از پرده های معمولی است.

مطالب پر بازدید : 

شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

با پرده برقی زبرا آشنا شوید!

انواع پرده برقی بالارو

 

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند-پرده برقی متین 22361050

دلایل وجود پرده برقی در خانه ی هوشمند چیست؟

دلایلی زیادی است که خانه های هوشمند حتما باید از وجود پرده برقی بهره مند شوند و شما نصبت به خرید پرده برقی ترغیب می شوید. دلایلی که اهمیت پرده برقی در خانه های هوشمند را برای شما بازگو می کند شامل موارد زیر می شود :

اولین دلیل سهولت و راحتی در باز و بسته کردن پرده برقی : 

این مزیت از جمله خانه های هوشمند در خانه های معمولی هم بسیار مهم شده است. راحتی در باز و بسته کردن پرده برقی بدون نیاز به مصرف انرژی با فشردن یک کلید میتواند خیلی مهم باشد. مخصوصا زمانهایی که در خانه نیستید و یادتان رفت که پرده را ببندید می توانید از طریق گوشی پرده برقی را به راحتی ببندید.

امنیت مهم ترین دلیل برای نصب پرده برقی : 

بسیاری از سرقت ها با استفاده از یک فرصت انجام می شود که شما آن فرصت را برایشان فراهم می کنید. وقتی پرده برقی نصب کنید میتوانید با یک کلیک آن را ببندید تا دید سارقان به داخل خانه را بگیرید. استفاده از سیستم هوشمند خانه می تواند بسیار مفید واقع شود. همانطور که در متن بالا ذکر کردم با نوشتن سناریو جدید و برنامه نویسی سیستم هوشمند منزلتان از سرقت به حد زیادی جلوگیری خواهید کرد و امنیت منزلتان را صد برابر افزایش می دهید. وقتی پرده های برقی به صورت اتوماتیک باز و بسته شود هیچ کس نمیتواند تشخیص دهد که کسی در باز و بسته شدن پرده ها اتوماتیک بوده انگار کسی در خانه حضور دارد که این کار را انجام می دهد. همین امر موجب کاهش دزدی خواهد شد.

پرده اتوماتیک برای خانه ی هوشمندتان را از ما بخواهید! 

با مطالعه ی مطلب بالا فهمیدیم که وجود پرده برقی می تواند بسیار با ارزش باشد به جزء این که زیبایی به دکوراسیون خانه می دهد می تواند فواید دیگری هم داشته باشد مخصوصاً برای خانه های هوشمند که بسیار مفید است.

برای سفارش پرده برقی مورد نظرتان در هر مدلی ک خواستید با پرده متین در ارتباط باشید.

Related Posts

1 thoughts on “عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند

  1. خسروی گفت:

    ما از این محصول پرده برقی هوشمند برای وبلا سفارش دادیم واقعا عالیه کارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *