پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده شید

پرده برقی شید رول

پرده برقی شید رول

پرده برقی شید رول

پرده برقی شید رول يا بالا رو ساليان زيادی است که جهت تنظيم نور و تاريک کردن اتاق ها استفاده می شود. چراکه زیبایی ظاهری منحصربفردی دارد و باعث می شود دکوراسیون خانه بسیار جذابتر دیده شود. 

پارچه های شفاف پرده شید برقی ، نيمه شفاف و مات هر کدام محيطی آرامبخش برای کار يا زندگی روزانه مهيا می کنند . پرده شید براحتی قابل استفاده هستند و نگهداری خاصی لازم ندارند و در مقايسه با ساير پرده های برقی قيمتی مقرون بصرفه دارند.

پرده شید قابل ارايه به صورت پرده برقی Motorized با قابليت تنظيم با کليد و يا ريموت کنترل از راه دور ، متصل کردن به سیستم هوشمند منزل را دارند. به روش های مختلفی قابلیت کنترل شدن را دارند و برای باز و بسته کردن پرده کار شما را راحت می کنند.

موارد استفاده پرده شید برقی

– قابل استفاده برای پنجره منازل ٬ پرده آشپزخانه ٬ هتلها ٬ رستوران ها بيمارستان ها .
– ويترين فروشگاه ها با قابليت چاپ آرم و لوگو.
– پارتيشن مابين تخت های بيمارستانی ، اپن آشپزخانه .
– نمايش پروژکتور جهت مراکز فرهنگی و سينمایی
– پنجره ی اتوبوس و قطار های شهری

در انتها اگر می خواهید پرده شید برقی را با قیمت مناسب سفارش دهید می توانید به پرده فروشی متین مراجعه کنید و خرید آنلاین پرده را از فروشگاه اینترنتی ما انجام دهید.

مطالب پیشنهادی :

کنترل پنجره با پرده زبرا

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

خرید پرده ای خاص را با پرده شید چاپی تجربه کنید!

اگر در نظر دارید که پرده شید را با طرح های منحصربفرد و آن طور که خودتان در نظر دارید برای پنجره های منزلتان نصب کنید ، پرده شید چاپی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد چراکه به شما این امکان را خواهد داد هر طرحی که مد نظرتان هست را به چاپ برسانید.

پرده سرا متین با ارائه طرح های خاص و عام پسند دکوراسیونی جذاب را برای شما فراهم می کند کافیست هر طرحی که خواستید را از فروشگاه اینترنتی پرده متین سفارش دهید.

در ضمن اگر فکر می کنید که جنس پارچه ی پرده شید چاپی با پرده شید برقی فرقی دارد سخت در اشتباهید چراکه در جنس پارچه هیچ تفاوتی دیده نخواهد شد و از تابش نور خورشید به داخل محیط جلوگیری می کند.

با نصب پرده شید چاپی و مشاهده ی هر روزه ی آن به شما حس بسیار عالی القا خواهد کرد و باعث می شود که محیط جذابی را برای منزل یا محل کارتان ایجاد کنید.

این نوع پرده هوشمند می تواند برای پرده آشپزخانه بسیار مناسب باشد چراکه شما هم می توانید حریم شخصی به اضافه ی جلوگیری از تابش نور را داشته باشید هم اینکه محیط ساده و کسل کننده را به یک محیط جذاب و نشاط آور تبدیل کنید.

برای مشاهده نمونه طرح های پرده شید چاپی در پرده فروشی متین کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و هر طرحی که خواستید را از بین آنها انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید یا اینکه طرح مورد نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید تا آن را برای شما چاپ کنیم.

پیشنهاد مطالعه :

اجرای پرده زبرا موتوردار

پرده کرکره مناسب دیوار سفید

سفارش پرده شید برقی با بهترین کیفیت

جهت خرید آنلاین پرده شید برقی با کیفیت بالا و طرح های متفاوت ، فروشگاه اینترنتی پرده متین اینجاست تا به شما جهت خرید کمک کرده تا بهترین را خریداری نمایید.

پرده سرا متین در نظر دارد تا با استفاده از بهترین پارچه و قطعات ، پرده با کیفیت بالا را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد همچنین تضمین ما این است با خرید پرده های برقی ، پرده زبرا ، پرده رومن ، پرده کرکره و .. می توانید سالیان سال از آن ها بدون اینکه نیاز به تعویض و تعمیری داشته باشد استفاده نمایید. برای مشاهده محصولات ما و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید