پرده برقی, پرده برقی کرکره ای

پرده برقی کرکره فلزی

پرده برقی کرکره فلزی

پرده برقی کرکره فلزی

پرده برقی کرکره فلزی برای برقراری آسایش و امنیت منزل یا محل کار شما بسیار مناسب است همچنین با کنترل اتوماتیک آن می توانید به هر صورتی که خواستید پرده کرکره را کنترل نمایید. فرقی نمی کند تیغه ی کرکره پرده کرکره ای از چه جنسی باشد به هر حال می تواند کار شما را راه بیندازد.

قیمت پرده کرکره در این مدل بسیار مناسب است البته شرایطی هم وجود دارد که بر روی هزینه ی که قرار است پرداخت کنید اثر می گذارد. پس بهترین کار این است تمام شرایط و مواردی که شرکت مورد نظرتان در نظر گرفته است را بدانید تا بتوانید راحت تر برای انتخاب پرده هوشمند خود تصمیم گیری نمایید.

ویژگی های پرده کرکره ای فلزی پرده سرا متین :

ویژگی های پرده کرکره فلزی بسیار زیاد تر از موارد زیر است اما ما چند مورد از آنها را برای شما ذکر میکنیم :

این مدل از پرده برقی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و سالیان طولانی برای شما کار می کند.

نصب آن بسیار آسان و سریع توسط تیم حرفه ای شرکت پرده متین انجام می شود.

طرح و رنگ های بسیار زیادی دارد طوریکه برای انتخاب طرح مورد نظرتان هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما هر طرحی خواستید با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشت را از پرده فروشی متین انتخاب کنید.

همچنین اندازه های متفاوت آن باعث شده است تا برای هر پنجره ای قابل نصب باشد حتی پنجره هایی که شکل عمودی دارند با نصب پرده عمودی می توانند پرده ی مورد نظرشان را داشته باشند.

امکان تنظیم نور و تنظیم زاویه های تیغه ها هم به دست شما عزیزان است که توسط ریموت ، تلفن هوشمند و یا سیستم هوشمند منزلتان قابل انجام است.

در نهایت هم برقی بودن پرده کرکره ای از جمله مزیت اصلی این نوع پرده برقی محسوب می شود که می توانید از وجود آن نهایت استفاده را ببرید.

اگر همین حالا قصد خرید دارید می توانید با خرید آنلاین پرده کارتان را راحت کنید و برای پنجره هایتان پرده لاکچری با مدل مدرن داشته باشید.

انواع تیغه های پرده کرکره فلزی

الف) تیغه فولادی : پرده برقی کرکره فلزی در دو مدل پرده برقی کرکره فلزی معمولی و پرده برقی کرکره فلزی پانچ دار در رنگهای مختلف موجود است.

ب) تیغه های دیگر پرده برقی : آلومینیوم ، منیزیوم ، گالوانیزه ، پلی کربنات و… در ابعاد و اندازه های مختلف ، بصورت تخت، قوس دار و… با برندهای متنوع ارائه می شود.

تیغه هایی که در بالا به آن اشاره شد نحوه ی انتخاب آن بستگی به سلیقه ی شما و جایی که نصب می کنید ، دارد. اگر می خواهید برای پرده آشپزخانه این مدل را نصب کنید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما تصمیمتان را قطعی کنید چراکه هم تمیز کردن آن آسان است هم اینکه به راحتی از تابش آفتاب جلوگیری می کند.

البته این موضوع را هم بدانید که تیغه هایی که در بالا اسم آن ها را ذکر کردیم در قیمت پرده کرکره تاثیر مستقیمی دارند اگر در نظر دارید که قیمت نسبتاً ارزانی را پرداخت کنید لازمه اش این است حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنید.

سفارش پرده کرکره از پرده سرا متین

برای خرید پرده کرکره ای لازم نیست به دیگر فروشگاه اینترنتی پرده مراجعه کنید پرده سرا متین اینجاست تا بهترین پرده های روز و مدرن را خدمت شما عرضه کند.

اگر به دنبال پرده کرکره با مدل های منحصربفرد و متفاوت هستید فروشگاه اینترنتی پرده متین را انتخاب کنید تا بهترین پرده هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت داشته باشید.

برای سفارش پرده های برقی با قیمت مناسب می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و از فروشگاه ما دیدن کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید