پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک

پرده برقی پرده اتوماتیک

دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک

در راستای تغییرات و مدرن کردن دکوراسیون در منازل، ادارات و فروشگاه ها نیاز است تا نور بیشتری جذب شود. تمام تغییرات در راستای بهینه کردن فضا در اتاق های کوچک لازم است تا نور بیشتری در طول روز داشته باشیم. همچنین که باید در کنار استفاده از وسیله های هوشمند به فکر متراژ کم در آپارتمان های امروزی هم بود. پرده اتوماتیک به صاحبین خود اجازه میدهد تا در طول روز نور بیرون را راحت تر و بهتر تنظیم کنند.

کنار زدن پرده ها و باز کردن و بستن آنها گاهی دردسر ساز است. اما پرده هوشمند به صاحب خود این امکان را میدهد تا به راحتی از راه دور و بدون کمترین بهم ریختگی آنرا باز یا بسته نمایید. میتوانید پرده اتوماتیک را با دیگر وسیله های هوشمند خود روی یک ریموت ست کنید و از همان طریق پرده ها را کنار بزنید.

اپلیکیشن پرده برقی روی انواع دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت قابل نصب است تا کار شما آسان تر باشد. هدف از طراحی دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک  علاوه بر زیبایی، صرفه جویی در زمان و بهینه سازی مصرف انرژی است. فرقی ندارد که اتاق شما بزرگ است یا کوچک، میتوانید برای هر پنجره ای یک پرده زبرا داشته باشید.

از مزایای نصب پرده اتوماتیک باید به افزایش عمر پرده، سهولت استفاده و قابلیت تنظیم آسان اشاره کرد. لازم به ذکر است این محصول یک وسیله جداگانه از پرده شما نیست. بلکه میتوانید هر پرده ای را با هر وزن و اندازه ای به یک پرده اتوماتیک تبدیل کنید. این کار با نصب موتور پرده برقی امکان پذیر میشود و زیبایی و کارایی پرده را بیشتر میکند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده برقی هوشمند برای پنجره
پرده برقی چیست؟
دلیل وجود پرده برقی

انواع پرده اتوماتیک برقی

همانطور که گفته شد میتوانید هر پرده ای را به یک پرده هوشمند تبدیل کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. مزیت دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک این است که میتوانید نور را هر زمان که میخواهید برای گیاهان تنظیم کنید. همچنین دید بیرون به داخل اتاق را کاهش دهید و همه این کار ها تنها با تنظیم پرده از روی ریموت امکان پذیر خواهد بود.

معمولا برای منازل از پرده های کنار رو استفاده میشود که از پارچه های سنگین دوخته شده است. در این مورد نگرانی وجود ندارد و میتوانید با نصب موتور مناسب برای پرده ها یک پرده رومن و هوشمند داشته باشید. با توجه به مدل و وزن پرده ها میتوان موتور مناسب را انتخاب و نصب کرد. این پرده ها در سالن های نمایش و آمفی تئاتر هم مورد استفاده هستند که برقی کردن آنها کارایی شان را افزایش میدهد.

اگر برای پنجره محل کار یا دفتر خود از پرده شید یا بالارو استفاده می کنید نصب موتور برقی شما را از تنظیم دستی آن بی نیاز میکند. معمولا این پرده ها در زمان جمع شدن یا باز شدن کشیده میشوند. اما نصب موتور برقی و داشتن پرده برقی دیگر خراب شدن یا پاره شدن پارچه ها را به دنبال نخواهد داشت.

با نصب سنسور نور کار شما آسان تر هم خواهد شد. دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک امکان تنظیم نور را به صورت خودکار به شما میدهد. حتی در صورت لزوم میتوانید باز و بست کردن پرده ها را با زمان ورود و خروج خود به اتاق هم تنظیم نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

خرید پرده برقی با کیفیت
فروش پرده برقی

طراحی و اجرای پرده اتوماتیک  

طراحی و اجرای انواع پرده هوشمند را میتوان در تمام پرده های بالارو، بازشو از کنار و بازشو از وسط داشت. برای هر پنجره ای که نیاز به پرده داشته باشید این امکان وجود دارد که دکوراسیون مدرن با پرده آشپزخانه را داشته باشید.

برای پرده های معمولی منزل شما نیازی به تعویض ریل نیست و میتوان همان ریل را برقی کرد. هوشمند سازی پرده ها و داشتن یک پرده برقی در منزل با کمترین هزینه و تنها با نصب موتور پرده برقی مناسب انجام میشود.

برای ساخت ریل پرده اتوماتیک بهترین آلیاژ ها به کار گرفته شده تا علاوه بر استحکام، امکان خم نمودن آن هم وجود داشته باشد. برخی از پنجره ها در گوشه سالن قرار دارند که نیاز است تا میل پرده را برای انها خم یا منحنی نمود. امکان تغییر شکل میل پرده ها به این ترتیب وجود دارد و میتوان به آسانی آنها را مطابق با دکور اتاق ها تغییر شکل داد.

پرده اتوماتیک به عنوان یک وسیله هوشمند امکان تجهیز به وسیله سنسور حرکتی را داراست. پس میتوانید در صورت نبود ریموت از این سنسور استفاده کنید. با تکان دادن پرده سنسور کار می افتد و میتوان از آن برای حرکت پرده ها استفاده کرد.

پرده برقی کاملا بی صداست و در زمان باز و بست شدن کاملا آرام و یکنواخت حرکت خواهد کرد. در صورت خرابی موتور یا ریل پرده برقی امکان تشخیص با سنسور وجود دارد و از این بابت خیال شما راحت خواهد بود. اگر قطعی برق بیش از 5 دقیقه طول بکشد پرده ها به طور خودکار آزاد شده و میتوانید با دست آنها را حرکت دهید.

 

پرده اتوماتیک را از پرده فروشی متین سفارش دهید!

شرکت پرده متین با سابقه درخشان در تولید انواع پرده اتوماتیک و هوشمند، با کادری مجرب و دانش آموخته آمادگی دارد تا بهترین پرده های برقی را برای دکوراسیون شما تولید نماید.  ما مفتخریم با طراحی، نصب و فروش پرده برقی در خدمت شما عزیزان باشیم. برای اطلاع از قیمت و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *