پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده هوشمند

فروش پرده برقی

فروش پرده برقی

فروش پرده برقی

فروش پرده برقی با توجه به انواع آنها قطعات مختلف دارند ولی اصلی ترین که در اکثر پرده برقی ها کاربرد دارد عبارتند از: ریموت، ریل و متعلقات، موتور پرده برقی.

فروش موتور پرده برقی

فروش پرده برقی شامل :

– پرده برقی بالارو : این نوع موتور به صورت عمودی پرده را بالا و پائین میکند. در این نوع پارچه پرده برقی باید مناسب انتخاب شود و انتخاب نوع پارچه محدود خواهد بود. از انواع این مدل پرده های برقی می توان به پرده زبرا ، پرده عمودی و .. اشاره کرد.

–  پرده برقی وسط بازشو : این نوع موتور به صورت افقی از وسط پرده را به دو طرف هدایت می کند. پرده عادی منزل بدون هیچ گونه تغییر به ریل میل پرده وصل می شود و احتیاج به پرده خاصی نیست. از انواع این مدل پرده ها می توان به پرده شید ، پرده کرکره ای ، پرده رومن  اشاره کرد.

– پرده برقی کنار رو : این نوع موتور به صورت افقی پرده را از یک طرف کنار می زند. پرده عادی منزل بدون هیچ گونه تغییری به ریل میل پرده وصل می شود و احتیاج به پرده خاصی نیست.

برای خرید پرده برقی از پرده سرا می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه پرده متین سفارش دهید. هر مدل پرده زبرا ، پرده شید ، پرده رومن در طرح ها و مدل های متنوع را از می توانید با بهترین کیفیت و قیمت از ما تهیه کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید