پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

پرده برقی چیست؟

استفاده از پرده برقی

پرده برقی چیست؟

موارد استفاده از پرده برقی را می دانید؟ امروزه پرده برقی به عنوان یک محصول پرطرفدار در بازار معرفی می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است این در حالی می باشد که پرده برقی در واقع همان پرده های عادی منازل و ادارات و… می باشد که از آن برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور خورشید استفاده می کنند تنها تفاوت پرده اتوماتیک با پرده های ساده این می باشد که به کمک بک ریموت کنترل باز و بسته می شود.

مدل باز و بسته شدن پرده برقی به چند صورت انجام می شود که این تماما به مدل پرده شما مربوط می شود، پرده برقی به صورت افقی و عمودی باز و بسته می شود این در صورتی است که پرده های عادی تنها به صورت عمودی باز و بسته می شوند و اگر به پرده اتوماتیک توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که این نوع پرده ها عموما بدون چین هستند.

پرده آشپزخانه در قسمت بالایی خود بخشی دارد که به کمک آن می توان پرده را رول کند و درون خود نگه دارد. پرده برقی افقی دارای یک ریل می باشد که به صورت افقی پرده را باز و بسته می کند و در این نوع پرده گیره های پرده درون ریل قرار می گیرد و توسط موتور به راحتی جابجا می شود.

اجزای پرده برقی چیست؟

همانطور که می دانید هر پرده ای دارای وزن و ابعاد مختلفی می باشد و با توجه به پنجره ای دارید آن را خریداری می کنید البته ملاک نوع باز و بسته شدن پرده نیز می باشد. در پرده برقی نیز همانطور است با توجه به وزن، ابعاد و نوع باز و بسته شدن موتور پرده رومن را می توان انتخاب کرد و آن را سفارش داد. البته نوع ریل نیر باید نوع موتور پرده برقی همخوانی داشته باشد تا مشکلی برای پرذه به وجود نیاید. هر پرده برقی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است اما آن که چیز که مهم است موارد زیر می باشد:

۱- سیستم کنترل یا همان استفاده از ریموت کنترل برای باز و بسته کردن پرده

۲- انتخاب مورتور برقی با توجه به مواد ذکر شده در بالا

۳- ریل و متعلقات آن برای نگهداری پرده

مطالب پیشنهادی:

اطلاعات لازم درباره ی پرذه برقی

پرده برقی بالا رو

ویژگی های پرده برقی کنار رو چیست؟

اگر توجه کرده باشید استفاده از پرده برقی کنار رو بیشتر در خانه ها می شود این پرده ها در انواع مختلفی تولید می شود و همانطور که گفته شد این نوع پرده برقی نیز به کمک موتور برق جابجا می شود البته نکته ی مهمی که می توان به آن اشاره کرد این می باشد که پرده برقی را حتی در زمان قطع جریان برقی نیز می توان باز و بسته کرد.

پرده برقی سیستمی دارد که اگر برق منزل شما قطع شد این امکان را به شما بدهد به صورت دستی آن را باز و بسته کنید. پرده اتوماتیک این امکان را به شما می دهد از راه دور پرده های خود را باز یا بسته کنید.

یکی از ویژگی های پرده برقی کنار رو قدرت بالای موتور برقی آن می باشد به صورتی که می تواند پرده را در هر وزنی که هست باز و بسته کند، پرده ی سالن نمایش از وزن بالایی برخوردار می باشد و برای باز و بسته کردن آن باید نیروی زیادی وارد کرد به همین عموما این افراد برای پرده سالن نمایش از پرده برقی کنار رو استفاده می کنند.

پرده شید را می توانید به راحتی به سیستم wifi متصل کنید و از طریق آن پرده برقی خود را باز و بسته کنید. موتور برقی کنار رو به آرامی باز و بسته می شود به دلیل این که فشار کمتری به موتور برقی آن وارد شود و در این صورت شما سال های بیشتری می توانید از پرده برقی خود استفاده کنید. استفاده از پرده برقی مناسب هر فردی می باشد و شما می توانید سرعت باز و بسته شدن پرده برقی را خودتان کنترل کنید.

مطالب پیشنهادی:

دلیل وجود پرده برقی چیست؟

خرید پرده برقی با کیفیت

مزایای استفاده از پرده برقی کنار رو چیست؟

هر محصولی که تولید می شود پشتش هزاران فکر و ایده وجود داد پرده برقی هم با هزاران فکر و ایده تولید شد همه ما می دانیم باز و بسته کردن پرده های عادی منازل گاهی به سخت ترین کار تبدیل می شود، پرده گیر می کند و باز و بسته کردن آن بسیار مشکل می شود.

اما خب با تولید پرده برقی این مشکل نیز به راحتی حل شد. پرده برقی دارای مزایای زیادی است که آن را تبدیل به یک محصول پرطرفدار کرده است. یکی از مزایای آن راحت کار کردن با پرده برقی کنار رو می باشد و شما می توانید در مدت زمان کمی پرده را باز و بسته کنید. پرده شما بدون هیچ مشکلی به طور مرتب باز و بسته می شود. پرده برقی این قابلیت را به شما می دهد که آن را زمانبندی کنید برای مثال ۷ صبح هر روز پرده برقی باز شود. پرده اتوماتیک را می توانید از راه دور به کمک ریموت کنترل باز و بسته کنید. مصرف انرژی تا چندین برابر کاهش پیدا می کند.

سفارش پرده برقی از فروشگاه اینترنتی پرده متین

موارد استفاده از پرده برقی و همچنین اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی کنار رو را کسب کنید و الان وقت خرید پرده برقی می باشد. اگر شما هم به فکر خرید پرده برقی افتاده اید نگران نباشید ما در فروشگاه اینترنتی پرده  پرده در خدمت شما هستیم. برای خرید انواع پرده برقی وقت را تلف نکنید و همین حالا پرده برقی را سفارش دهید. شما می توانید از طریق پرده متین هر مدل پرده برقی که خواستید را سفارش دهید. برای سفارش پرده برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *