پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده هوشمند, مقالات

اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی

اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی - شرکت پرده برقی متین

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی

در این مقاله قصد داریم اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی را به شما بدهیم برای دریافت این اطلاعات تا به آخر این مقاله همراه ما باشید تا با هم برای حل مشکلات تلاش کنیم.

پرده برقی همانطور که از نامش هم پیدا می باشد تنها تفاوتش با پرده های ساده در برقی بودن آن می باشد با پیشرفت تکنولوژی افراد برای این که بتوانند مشکلات خود را به راحتی حل کنند دست به ساخت انواع لوازم زدند که پرده برقی یکی از آن ها می باشد. پرده های برقی سیستمی که حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده اید و یا در خانه های لوکس و مجلل آن را دیده اید.

پرده ها به صورت برقی به کمک یک ریموت کنترل باز و بسته می شوند شما حتی می توانید به کمک یک نرم افزار موبایلی پرده های خود را باز یا بسته کنید. شاید شما هم با خود گفته باشید چقدر خوب است دیگر درگیری برای باز و بسته کردن پرده ندارم! بعضی از پرده ها به سختی باز و بسته می شوند با پرده برقی دیگر مشکلی برای باز و بسته کردن پرده های خود ندارید. موتور پرده برقی های حدید به دلیل پیشرفت تکنولوژی با قیمت مناسب تولید می شود که شما می توانید این پرده برقی ها بخرید و استفاده لازم را از آن ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

چرا از پرده برقی استفاده کنیم؟

اگر توجه داشته باشید از زمان های قدیم استفاده از پرده برای هر خانه ای مرسوم بوده است پرده همان پوشش پنجره می باشد که کمک می کند افراد دیدی به خانه ی شما نداشته باشند. هدف اصلی استفاده از پرده این بود که از تابش نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری کند.

امروزه پرده رومن تمام اهداف شما را انجام می دهند و در کنار آن برای شما فضایی شیک و زیبا را به ارمغان می آورد. با توجه به افزایش طول پنجره ها و طول پرده ها نیز زیاد شده است و باز و بسته کردن آن بسیار سخت شده است. به همین دلیل تولید پرده برقی آغاز شده است. قیمت پرده برقی به قدری کم می باشد که افراد برای پنجره ی خانه های خود از پرده برقی استفاده می کنند.

به دلیل این که در کنار پنجره ها لوازم می چینند گاهی دسترسی به نخ پرده سخت می باشد به همین علت این دسته افراد از پرده برقی استفاده می کنند و به کمک یک ریموت کنترل پرده برقی خود را باز و بسته می کنند. قیمت پرده برقی بسیار کم می شود به همین امروزه در بسیاری از خانواده ها از پرده برقی برای حل مشکلات پنجره خود استفاده می کنند.

مطالب پیشنهادی:

تبدیل ساده پرده به پرده برقی

پرده برقی هوشمند برای پنجره

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8055″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

چه نوع پرده هایی را می توان تبدیل به پرده برقی کرد؟

پرده ها به دو دسته ی کناررو و بالارو تقسیم بندی می شوند. پرده هایی مانند بالارو و از وسط بازشو از پارچه هایی همچون تور،حریر،ساتن و مخمل تولید می شوند. پرده های بالارو و از وسط بازشو را می توان تبدیل به یک پرده هوشمند کرد. ابعاد پنجره ی شما هرچقدر هم که باشد می توانید پرده برقی را بر روی آن نصب کنید. نوع موتور پرده برقی بر اساس وزن و طول پرده متفاوت می باشد.

برای مثال که می توان به آن اشاره کرد پرده های کوچک از توان پایین برای مثال یک نیوتن بر متر استفاده می کند. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم هر نوع پرده ای که در بازار موجود می باشد را می توان برقی کنید اما با این تفاوت که به دلیل محدودیت شاخه های پروفیل بیشترین طول ریل یک تکه 6 متری می باشد و برای طول های بیشتر از رابط استفاده می کنیم.

ریل پرده برقی خم و مخفی نیز قابل برقی شدن می باشندو در مدل پرده کناررو تنها مدل عمومی آن را نمی توان برقی کرد اما به صورت سفارشی نیز می توان موتور های آن را برقی کرد و آن ها نیز تبدیل به پرده اتوماتیک کنید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”از محصولات ما دیدن کنید!” style=”custom” custom_background=”#ff823a” custom_text=”#ffffff” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

آیا پرده های بالارو را می توان تبدیل به پرده برقی کرد؟

ما در این مقاله داشتیم اطلاعاتی درباره ی پرده برقی را به شما بدهیم به این قسمت از مقاله نیز توجه داشته باشید. در پرده برقی های بالارو تنوع پرده ها بیشتر می باشد و بیشتر مدل های آن را می توان برقی کرد. پرده های بالا رو در انواع زبرا، شبر، پوستر، رومانسون،کرکره ای و… تقسیم بندی می شوند. تمام این مدل های ذکر شده را می توان تبدیل به پرده برقی کرد. پرده شید ، پرده کرکره نیز موتورهای متعددی با توان های مختلف بالا دارد. که مناسب با وزن و طول و ارتفاع پرده می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

با وجود موتورهای جدید که تولید شده است می توانید هر نوع پرده ای دارید را تبدیل به یک پرده برقی کنید. حتی پرده های جدید پانچ نیز قابلیت برقی شدن را دارند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8054″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سفارش پرده برقی با کیفیت

اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی را به دست آوردید اگر شما هم در نظر دارید که پرده ی منزل خود را تبدیل به یک پرده برقی کنید می توانید همین حالا با شرکت پرده متین در تماس باشید. پرده سرا متین انواع پرده برقی را با کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می کند شما هم می توانید به یکی از مشتریان ما تبدیل شوید.

اگر به دنبال کیفیت هستید همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کرده تا از فروشگاه اینترنتی پرده متین دیدن کنید و پرده لاکچری مورد نظرتان را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”custom” custom_background=”#ff823a” custom_text=”#ffffff” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A02122361050|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید