پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

تبدیل پرده ساده به پرده برقی

تبدیل پرده ساده به پرده برقی

تبدیل پرده ساده به پرده برقی

تبدیل پرده ساده به پرده برقی را می توانید از شرکت حرفه ای ما بخواهید این کار را مثل آب خوردن برای شما انجام می دهیم.

ممکن است بعضی از شما مشتریان عزیز این سوال را داشته باشید که آیا می شود این کار را برای پرده هایی با متراژ کوچک انجام داد یا خیر؟ باید به شما بگوییم که این کار امکان پذیر است و راحت می توانید این کار را انجام دهید.

پرده ساده به پرده برقی کاملا راحت در عرض چند ثانیه انجام می شود و نیازی نیست که ساعت ها وقت گذاشته شود.

 

توضیح کوتاهی راجع به پرده برقی بدانید!

پرده برقی جنس خاصی ندارد یعنی لازم نیست که نوع خاصی از پرده را خریداری کنید تا بتوانید پرده برقی داشته باشید. بعضی از شما مشتریان عزیز هستید که از باز و بسته کردن پرده ساده با دست خسته شده اید دیگر زمان آن رسیده است که پرده ی ساده ی خود را به پرده ی برقی تبدیل کنید.

پرده برقی دارای سیستم هوشمندی است که می توانید به کمک ریموت ، تلفن هوشمند خود به راحتی باز و بسته کنید و دیگر خبری از باز و بسته کردن با دست نخواهد بود. تمام این کار ها توسط موتور برقی که نصب شده است انجام می شود. اگر خانه ی شما دارای سیستم هوشمند باشد می توانید به راحتی پرده برقی را به سیستم هوشمند وصل کرد و به راحتی با برنامه ریزی و سناریو مناسب بدون اینکه ریموت داشته باشید خودش به طور اتوماتیک باز و بسته خواهد شد.

مثلا می توانید با طلوع آفتاب و غروب آفتاب باز و بسته شدن پرده برقی را هماهنگ کنید تا بتوانید پرده برقی را تحت کنترل داشته باشید ممکن است بعضی وقتها فراموش کنید که پرده را ببندید و همیشه نگران هستید که نکند افراد به داخل خانه اشراف داشته باشند و وسایل را بدزدند شما می توانید با نوشتن سناریویی که وقتی از خانه خارج می شوید پرده به طور اتوماتیک بسته شود که دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

مطالب پیشنهادی :

تفاوت پرده برقی شید و زبرا

امکانات پرده برقی هوشمند

پرده برقی و اجزای آن

نگران بهم ریختن دیزاین منزلتان با پرده برقی هستید؟

اگر نگران این موضوع هستید که پرده برقی دیزاین منزلتان را بهم میریزد سخت در اشتباهید ، پرده برقی باعث می شود که ظاهر منزل شما از یکنواختی خارج شود و به محیطی لوکس و لاکچری تبدیل شود.

همچنین دیگر نیازی نیست وقت زیادی برای باز و بسته کردن پرده بگذارید مخصوصا خانه هایی که دوبلکس هستند از این کار که از طبقه ی بالا به پایین بیایند تا پرده را باز یا بسته کنند راحت می شوند می توانند در حالی که دارند کتاب می خوانند دکمه ی روی ریموت را بزنند و پرده برقی را باز کنند.

بعضی از خانه ها هم هستند که پرده ها پشت مبل قرار گرفته است طوری که دسترسی به آن آسان نیست و سر تا سر سال نمی توان آن ها را باز یا بسته کرد بنابراین می توانید با برقی کردن آن ها به راحتی پرده را باز کنید و مشکلی از نظر دسترسی به پرده نخواهید داشت.

پرده برقی برای خانه هایی که مشکل باز و بسته کردن پرده دارند بسیار مناسب است و یا اینکه می خواهند تغییر و تحولی در دیزاین منزلشان بدهند نیازی به هزینه های زیادی نیست به راحتی می توان با هزینه ی بسیار پایین پرده برقی نصب کنید.

آیا میتوان به پرده برقی برنامه خاصی داد؟

در صورتی که کاربر قصد داشته باشد پرده برقی در ساعت خاصی باز یا بسته شوند می تواند با فعال نمودن کلید ساعت از روی مانیتور زمان دلخواه خود را برنامه ریزی نماید و یا به وسیله ی اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی و تبلت خود در سناریو های متفاوت، از راه دور میزان نور وارد شده به منزل را تنظیم و کنترل نماید.

علاوه بر این سیستم هوشمند پرده برقی را می توانید طوری تنظیم کنید که هنگام ورود شما به منزل وقتی کارت مخصوص را روی دستگاه کشیدید، همزمان با خاموش کردن دزدگیر و بازکردن درب منزل و فعال کردن روشنایی اتوماتیک در تمام خانه، پرده برقی منزل شما نیز بصورت اتوماتیک باز شوند و یا هنگام خروج از منزل بسته شوند.

کنترل از طریق ریموت، تلفن و موبایل نیز مانند کنترل سایر تجهیزات در مورد پرده برقی هم امکان پذیر است. استفاده از میل پرده برقی در اندازه های متفاوت هیچ محدودیتی در انتخاب نوع پرده ها ایجاد نمی کند. شما می توانید از انواع پرده های پارچه ای، لوردراپه، بالارو و یا کناررو استفاده نمایید. هیچکدام در این زمینه محدودیتی ندارند و فقط کافی است موتور مناسب را انتخاب کنید.

پس در نتیجه به این نکته دست میابیم که می توانید به راحتی به پرده برقی برنامه خاصی بدهید تا بتوانید پرده برقی را تحت کنترل قرار دهید بدون اینکه شما انرژ در باز و بسته کردن پرده هدر بدهید.

مطالب پیشنهادی :

امکاناتی که فقط پرده برقی دارد!

پرده برقی هوشمند برای پنجره

پرده برقی بازشو به کنار

برای تبدیل پرده ساده به پرده برقی همین حالا اقدام کنید!

اگر میخواهید تبدیل پرده ساده به پرده برقی را انجام دهید کافیست با تیم پرده متین در ارتباط باشید.

شرکت پرده متین در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع پرده برقی بهترین عملکرد را دارد و بهترین ابزار های و تجهیزات را برای شما مشتریان عزیز در نظر می گیرد تا بتوانید از پرده برقی خود سالهای سال استفاده کنید.

برای اینکار کافیست با شرکت ما ، پرده متین در ارتباط باشید و برای تماس روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

Related Posts

1 thoughts on “تبدیل پرده ساده به پرده برقی

  1. فاطمه گفت:

    سلام
    روی همین ریلهای معمولی میشه اجرا کرد؟یا دقیقا باید جیکار کرد و هزینش چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید