پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

پرده برقی هوشمند برای پنجره

پرده برقی هوشمند برای پنجره

پرده برقی هوشمند چیست؟

پرده برقی هوشمند برای پنجره ها ساخته شده است! امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر لوازم خانگی به سمت برقی شدن هدایت می شوند. برای خیلی ها باز و بسته کردن پرده بسیار سخت می باشد و برای باز و بسته کردن همیشه در خانواده ها دعوا می باشد که چه کسی پرده را ببندد. اما با تولید پرده برقی این مشکل نیز به راحتی حل شد ما در شرکت پرده برقی متین همه روزه در تلاش هستیم تا بتوانیم پرده برقی های با کیفیت را برای شما تولید کنیم تا شما بدون هیچ دغدغه ای پرده ی خود را باز و بسته کنید. سیستم هایی مانند کرکره برقی٬ درب اتوماتیک پارکنیگ به علت پیشرفت تکنولژی تغییر پیدا کردند که پرده برقی نیز از این جز لوازم می باشند. پرده برقی با یک ریموت کنترل بدون هیچ سروصدایی باز و بسته می شود و شما می توانید با فاصلهی زیاد هم پرده برقی خود را باز و بسته کنید. پرده برقی هوشمند برای پنجره ها می باشد که شما می توانید بر اساس ابعاد پنجره ی خود پرده برقی را شفارش دهید.

 

با یک ریموت کنترل تمام پرده ها برقی ها را ببندید

شاید برای هر فردی این سوال پیش می آید که کار با پرده برقی نیز سخت می باشد اما اینطور نیست٬ بر خلاف تصور افراد کار با پرده برقی بسیار راحت می باشد٬ پرده برقی هوشمند برای پنجره ها کمک بزرگی می باشد هر خانه ی دارای چندین پنجره می باشد که شما می توانید برای هر کدام از آن ها پرده برقی را نصب کنید و در آخر شما یک ریموت کنترل خواهید داشت که می توانید تمام پرده برقی های خود را با آن باز و بسته کنید این به این منظور است که برای هر پرده برقی شما نیاز به یک ریموت کنترل مجزا نخواهید داشت و هیچوقت نگران گم شدن ریموت کنترل خود نخواهید بود. پرده برقی تولید می باشد که باری از روی دوش شما بردارد نه آن که باری بر روی دوش شما قرار دهد پس بدون نگرانی از پرده برقی خود استفاده کنید.

 

در همین رابطه بخوانید:

امکانات پرده برقی هوشمند

تفاوت پرده شسد و زبرا

مزیت استفاده از پرده برقی هوشمند

برای تولید هر وسیله ای درباره ی آن فکر می شود و با کاربرد ها و مزایای آن آشنا می شوند در زمان تولید پرده برقی هوشمند برای پنجره ها نیز فکرهایی شد و با وجود مزایای بسیار آن تولید آن شروع شد و تا به امروز ادامه داشته است. در زیر مزایای پرده برقی هوشمند را مطالعه خواهید کرد که در زمان خرید بهتر است به این مزایا توجه داشته باشید:

۱. نصب پرده برقی آسان می باشد و بر روی دیوار و سقف به راحتی نصب می شود

۲. ریل را تا طول ۱۲ متر می توانید استفاده کنید

۳. قابلیت کاربرد ریل با اشکال مختلف تا شعال خمیدگی ۳۵ سانتی متر

۴. تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد

۵. قابلیت با و بسته شدن در صورت نبود ریموت کنترل

۶. قابلیت شروع به حرکت فقط با لمس پرده و بدون ریموت کنترل

۷. دارای موتور با ابعاد بسیار کوچک

۸. همراه با رسیور داخلی جهت کنترل از طریق ریموت

۹. قابلیت کنترل از طریق سیستم خانه هوشمند

۱۰. قابلیت حرکت پرده برقی به صورت دستی در زمان قطع برق

۱۱. همراه با یراق آلات کامل٬ جهت نصب برای پروهژه های مختلف

 

در همین رابطه بخوانید:

امکاناتی که فقط پرده برقی دارد

پرده برقی و اجزای آن

 

 با انواع پرده برقی بالا رو آشنا شوید

موتورهای پرده برقی بالا رو به صورت توبلار می باشد که این نوع پرده برقی هوشمند برای پنجره ها با توان های مختلف نسبت به جنس و ابعاد آن ساخته می شود. موتور برق درون لوله های پرده شید٬ پرده زبرا٬ پرده رومن و… دیگر انواع پرده برقی قرار می گیرد. پرده زبرا از پرطرفدارترین انواع پرده برقی می باشد این نوع پرده ها برای فضای داخلی و آشپرخانه ها و… بسیار مناسب می باشد.

درواقع پرده برقی زبرا نوعی کرکره می باشد که به صورت راه راه موازی و با ظرافت هر چه تمام تر از دو لایه از پارچه لنین و تور بافته شده است.  یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پرده برقی پرده ی شید می باشد. از این نوع پرده برای زیبایی دکوراسیون منزل استفاده می شود٬ امکان تجاری و اداری نیز از پرده شید استفاده می کنند.

تفاوت مهم پرده برقی زبرا با پرده ی شید این است که پرده زبرا قابلیت سایه روشن ندارند و این نوع پرده برقی هوشمند برای پنجره ها مناسب می باشد اما پرده برقی شید این قابلیت را ندارد. پرده شید را عبر دادن نور تنها باز و بسته می شود تا اصطلاحا بالا و پایین می رود.  پرده زبرا این امکان را به شما می دهد بدون بالا و پایین کردن دید به بیرون کاملا از بین برود. پرده برقی رومن به دلیل سادگی و ریبایی که دارند یکی از انتخاب های مناسب به صرفه برای خانه های مدرن و کلاسیک مناسب می باشد.

 

 

 

خرید پرده برقی از پرده متین

برای خرید پرده برقی هوشمند برای پنجره خود می توانید با پرده متین در ارتباط باشید. همکاران ما در شرکت پرده متین آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. شرکت ما در تلاش است پرده برقی را با کیفیت بالا تولید کند برای خرید با کیفیت ترین پرده برقی ها می توانید با شرکت پرده متین در تماس باشید. برای ارتباط بیشتر و استعلام قیمت و همچنین خرید پرده برقی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید