پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده زبرا, پرده شید, مقالات

تفاوت پرده برقی شید و زبرا

خرید پرده

تفاوت پرده برقی شید و زبرا

امروز می خواهیم تفاوت پرده برقی شید و زبرا را باهم بررسی کنیم. چون زمان خرید بسیاری از مشتریان این سوال را پرسیده بودند که این دو پرده برقی چه تفاوتی دارند؟ در ظاهر آن ها تفاوتی را متوجه می شوید که بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد کدام یک را انتخاب کنید.

اما تفاوت هایی در عملکرد آن ها مشاهده می شود که امروز به بررسی آنها می پردازید. اگر میخواهید انتخاب دقیق داشته باشید حتما همراه ما باشید تا درست انتخاب کنید.

 

راجع به پرده برقی زبرا میدانید؟

پرده برقی زبرا از جمله پرده اتوماتیک های تزئینی به حساب می آید که در زیبایی اتاق و آشپزخانه تاثیر دو چندانی می گذارد.

شاید بگویید چرا فقط اتاق و آشپزخانه را گفتیم؟ دلیلش این است که اکثر مشتریان برای اینکه آشپزخانه را از حالت یکنواختی در بیاورند تا کسی که در آنجا فعالیت می کند خسته نشود از پرده برقی زبرا به عنوان یک تزئین و مدرنیته کردن محیط استفاده می کند تا بتواند محیط یکنواخت آشپزخانه را به محیطی جذاب تبدیل کند. بازهم بستگی به سلیقه ی شما دارد که در چه نقطه ای که از منزلتان نصب کنید.

پرده برقی زبرا از نظر طرح و رنگ بسیار مختلف است که دست شما در زمینه ی انتخاب هر نوع و رنگی باز است حتی می توانید طرحی که مد نظرتان است را روی پارچه چاپ کنید تا همان طرحی که دوست دارید جلوی چشمتان باشد.

این مدل پرده برقی دارای دو لایه موازی است که روی هم قرار گرفته است. تولید پرده برقی زبرا به صورت دوبل انجام می گیرد که امکان سایه و روشن شدن پرده را به شما می دهد.

همچنین بهتر است این مورد را در اینجا ذکر کنیم که پرده برقی زبرا برخلاف پرده اتوماتیک شید قابلیت کنترل نور را دارد. یعنیشما می توانید مقدار نوری که خواستید را وارد اتاق کنید. ولی پرده برقی شید این قابلیت را به شما نمی دهد.

اگر برایتان مهم است که مقدار نوری که وارد اتاق میشود را خودتان کنترل کنید پس برای شما پرده برقی زبرا می تواند مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی : 

انواع موتور پرده برقی

پرده برقی رولینگ در ویلا در دماوند

پرده برقی رولینگ در اتاق ویلا لواسان

پرده برقی شید را بیشتر بشناسیم!

پرده برقی شید به سولار شید معروف است یعنی این مدل پرده برقی در زمینه ی ایجاد سایه و جلوگیری از تابش خورشید به طور کامل جلوگیری می کند.

پرده اتوماتیک شید از پرده ی نازکی تشکیل شده که نحوه ی بسته شدن آن به شکلی است که دور لوله ای که بالای پرده قرار گرفته است جمع می شود. اگر دقت کنید و نحوه بسته شدن این مدل پرده برقی را در ذهنتان مجسم کنید متوجه می شوید که امکان تنظیم نور در این نوع پرده برقی زیاد وجود ندارد مثل کرکره می ماند نور از پرده برقی عبور نمی کند پس در هنگام خرید پرده برقی شید باید به میزان نوری که مدنظرتان است و میخواهید وارد اتاق شود حتما دقت کنید.

به این نکته هم دقت کنید که میزان نوری که از پرده برقی شید عبور می کند به ضخامت پارچه ی پرده ی شما بستگی دارد. اگر پرده ای با ضخامت بالا در نظر بگیرید هیچ نوری از پرده برقی عبور نمی کند و این مدل پرده برقی را می توان برای اتاق خواب ها مناسب دانست.

به نظر خودتان چرا برای اتاق خواب ها بهتر است چون می توانید بدون مزاحمت نور یک خواب راحت داشته باشید. همچنین اتاق های جلسه هم می تواند این نوع پرده برقی مناسب باشد.

امکانات دیگر پرده برقی شید ؟

از امکانات دیگر پرده برقی شید این است که می توانید روی پارچه ی مورد نظرتان تبلیغ یا لوگوی شرکتتان را چاپ کنید این مورد میتواند راهی بسیار خلاقانه و مناسب برای تبلیغات باشد با این کار میتوانید در ذهن مشتریان ثابت بمانید.

از مزایای دیگر اتصال پرده برقی شید این است که میتوانید با کمک یک موتور برقی به راحتی آن را برقی کنید با ریموت هم آن را باز و بسته کنید.

همچنین می توانید با هوشمند سازی پرده برقی شید به راحتی آن را از طریق تلفن همراه کنترل کنید و اگر یادتان رفته بود که آن را ببندید به راحتی میتوانید این کار را از طریق برنامه ای که داخل گوشیتان است به راحتی انجام دهید.

مطالب پیشنهادی : 

انواع مدلهای پرده برقی

پرده برقی برای خانه هوشمند

تاثیر پرده برقی مدرن در دکوراسیون

کنترل پرده برقی شید و زبرا به چند مدل امکان پذیر است !

اولین راه کنترل پرده برقی شید و زبرا این است که می توانید به صورت دستی با زنجیری که کنار پرده است باز و بسته کنید و نور محیط را به هر میزانی که میخواهید کنترل کنید.

دومین راه کنترل پرده برقی در این دو مدل این است که با موتور برقی که تعبیه شده است به راحتی با ریموت قابلیت کنترل کردنش وجود دارد و میتوانی این کار را از فاصله ی دور هم انجام دهید.

همچنین از راه های دیگر کنترل پرده برقی زبرا و شید با کمک تلفن همراه صورت می گیرد این قابلیت هوشمند برای مشتریان بسیار محبوب شده است چون می توانند در صورتی که در منزل حضور ندارند به راحتی در محل کارشان پرده برقی را باز و بسته کنند.

پرده برقی شید و زبرا را می توانید با هر روشی که دوست داشتید باز و بسته کنید هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سفارش پرده برقی از ما

در متن بالا از تفاوت های میان پرده برقی شید و زبرا آگاه شدید حالا دیگر نوبت تصمیم گیری شماست که کدام یک را انتخاب کنید. اگر انتخاب کرده اید و تصمیم قطعی گرفته اید می توانید پرده برقی مورد نظرتان را سفارش دهید.

اگر هم نمیدانید از کدام شرکت تهیه کنید بسیار راحتی است می توانید با شرکت پرده متین در ارتباط باشید. پرده متین می تواند بهترین پرده برقی در انواع مختلف را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی به شما عزیزان عرضه نماید. شرکت ها به دنبال بهترین هاست پس بهترین ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای سفارش حتما با ما در ارتباط باشید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *