انواع پرده زبرا, پرده برقی, پرده زبرا, پرده های زبرا, مقالات

پرده برقی زبرا – پرده دوبل

پرده برقی زبرا - پرده دوبل - پرده سرا متین

پرده برقی زبرا – پرده دوبل

پرده برقی زبرا – پرده برقی دوبل مناسب برای آشپزخانه ، پرده برقی دوبل پذیرایی ، اتاق بنا به خواسته های مشتریان در رنگ بندی و طرح های متفاوت، پرده برقی زبرا تولید می گردد .

جدیدترین مدل پرده برقی زبرا را میتوانید از ما بخواهید . ما در این جا می خواهیم مدل پرده زبرا جدید را در طرح ها و رنگ های جدید به شما معرفی کنیم .ویژگی ها و مزایای بارز انواع پرده زبرا باعث شده تا به پرطرفدارترین پرده برقی تبدیل شود و بیشتر مردم برای اینکه پنجره ی منزلشان را تزئین کنند از این مدل پرده جذاب استفاده می کنند.

پرده های زبرا از ساختار تور و پارچه طراحی شده و زیبایی خاصی دارد ، به صورت لایه های موازی و راه راه با همان ظرافت ، زیبایی خاص خود و طرح های متنوع پرده برقی دوبل ایده آل ترین گزینه برای تزئین دکوراسیون منزل شما می باشد.

ویژگی های انواع پرده زبرا :

از جمله ویژگی های پرده برقی زبرا شامل موارد زیر می شود :

انواع پرده زبرا دوام و طول عمر بالایی دارد.

پرده برقی زبرا با نحوه ی جمع و رول شدن این نوع پرده ها همانند پرده شید ، پرده کرکره ای بسیار راحت و آسان صورت می گیرد.

پرده های زبرا قابلیت نصب سریع و بسیار آسان را دارد.

پرده برقی زبرا دوبل با امکان نصب هم به صورت دستی هم به صورت برقی با ریموت کنترل را دارد.

قابلیت تنظیم نور تا اندازه مورد دلخواه را دارد.

پرده برقی دوبل تنوع بالا در طرح های زیبا و جدید سال.

شستشوی پرده هوشمند آسان میباشد و به راحتی نصب می شود.

تمیز کردن و نگه داشتن پرده های زبرا سخت است؟

تمیز کردن و نحوه ی نگهداری از پرده های زبرا اصلا سخت نیست شما به راحتی می توانید از آنها استفاده و نگهداری نمایید اما یکسری نکات را باید بدانید تا آنطور که فروشندگان پرده زبرا راجع به راحتی نگهداری از آنها می گویند را به طور کامل حس کنید و از انتخاب خود راضی باشید.

اما قبل از اینکه به سراغ نکات برویم باید در مورد انتخاب نوع پرده زبرا به نوع سبک پنجره ی منزلتان دقت کنید و از یک فرد متخصص که در زمینه ی دکوراسیون تبحر دارد کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند که پرده زبرا می تواند برای پنجره ی شما مناسب باشد یا خیر؟ از نظر ظاهری با دکوراسیون شما مطابقت دارد؟ از نمای بیرونی چطور به نظر می رسد؟

پاسخ تمام این سوالات را باید از یک فرد متبحر در زمینه ی طراح دکوراسیون دریافت کنید اما می توان گفت انواع پرده زبرا برای هر نوع پنجره با هر نوع طرح دکوراسیونی می تواند هماهنگ شود و بهترین دکوراسیون را برای منزل شما ایجاد کند طوریکه با دیدن هر باره ی محیط منزلتان لذت ببرید.

حالا میرویم سر بحث اصلی تمیز کردن و نگهداری از پرده های زبرا. اولا که تمیز کردن پرده های زبرا بسیار راحت است شما با مراجعه به برگه ی راهنمای شستشوی پرده می توانید انواع روش های شستشو را مطالعه کنید و مطلع شوید چه نوع شستشویی مناسب است. نگهداری این نوع پرده برقی همانند دیگر پرده هاست یعنی شما هرچندوقت یکبار باید پرده ها را حتما تمیز کنید تا پارچه آنها پوسیده نشود و طول عمرشان افزایش پیدا کند.

تجربه ای فوق العاده با نصب پرده زبرا برای پنجره ها

پنجره های منزلتان را نصب پرده های برقی بی نظیر زینت بخشید تا بتوانید یک دکوراسیون جذابی را ایجاد کنید. خوشبختانه از وقتی که پرده زبرا به بازار آمده است باعث شده بیشتر مردم به سمت خرید اینترنتی پرده زبرا روی آورند چراکه هم مدل بسیار جذابی دارد هم اینکه قادر به کنترل نور در محیط می باشد.

اگر هم در بین انتخاب های گسترده ای که دارید نمی دانید کدام یک برای پنجره ی شما مناسب است می توان گفت که انواع پرده زبرا قادر به برطرف کردن نیاز شما از داشتن یک پرده بسیار جذاب و دکوراسیونی مناسب می باشند.

با خرید آنلاین پرده دیگر نیازی به حضور در مغازه های پرده فروشی در این دوران بحرانی کرونا نیست شما اندازه ی دقیق را یادداشت می کنید و در حین سفارش آن را انتخاب می نمایید تا پرده سرا متین با توجه به اندازه ای که ذکر کردین پرده ی مورد نظرتان را ارسال می کند.

پرده فروشی متین بهترین انواع پرده زبرا را در اختیار شما عزیزان می گذارد تا بتوانید پرده لاکچری را برای منزل یا محل کارتان نصب کنید. ارزانترین پرده زبرا را از ما سفار دهید.

منتظر چی هستید؟ برای خرید آنلاین پرده زبرا اقدام کنید!

منتظر چی هستید؟ این نوع پوشش های پنجره هم از ظرافت های سنتی برخوردار است هم اینکه از لحاظ پیشرفته ترین حالت برخودار است که در برابر شرایط های مختلف مقاومت بالایی دارد و اینکه عملکرد آن بسیار راحت است شما به راحتی می توانید با فشردن یک کلید روی ریموت به راحتی پرده را باز و بسته کنید.

با نصب پرده زبرا متناسب با پنجره دکوراسیون منزل را به نوبه ی خودتان تغییر دهید. از محصولات پرده فروشی متین دیدن کنید تا هر مدلی را خواستید انتخاب کنید و با توجه به قوه ی تخیلتان آن را روی پنجره تان تصور کنید تا از نتیجه ی آن مطلع شوید و اینکه تجربه ی خرید آنلاین پرده بدون استرس و دلپذیری از ما داشته باشید.

برای سفارش هر نوع پرده برقی زبرا و دریافت مشاوره ، دریافت جزئیات بیشتری در این زمینه با ما تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید