پرده برقی, مقالات

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک

مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک یا برقی مانند تمام تجهیزات مدرن و امروزی با استفاده از تکنولوژی موتور برق است. حرکت دادن و باز و بست کردن پرده با استفاده از ریموت و موتور برقی صورت میگیرد تا آسایش و رفاه را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. شاید تصور کنید برقی شدن و مدرن شدن پرده ها تنها منحصر به خانه های هوشمند است. اما این چنین نیست و تمام پرده ها میتوانند یک پرده آشپزخانه اتوماتیک باشند.

پرده برقی یک وسیله مدرن و لوکس نیست و استفاده از آن محدود به خانه های هوشمند نمیشود. این تکنولوژی تنها محدود به نوع خاصی از پرده نیست و میتوان هر نوع پرده را به پرده هوشمند تبدیل کرد. پس اگر از باز و بست کردن پرده های سنگین خسته شده اید و یا برای فضاهای کوچک خانه نمیتوانید پرده را آسان تکان دهید بهتر است انرا هوشمند کنید.

امکان نصب موتور برقی برای انواع پرده ها وجود دارد و کنترل آن با یک ریموت و به آسانی امکان پذیر است. اگر ساکن یک خانه هوشمند هستید میتوانید همزمان با دیگر وسیله های هوشمندتان پرده را تنظیم کنید. برای پرده هوشمند به آسانی امکان تنظیم و برنامه ریزی وجود دارد.

میتوانید برای پرده شید خود باز شدن با طلوع آفتاب و بسته شدن در زمان معین را برنامه ریزی نمایید. این امکانات تنها با زدن یک دکمه و از روی ریموت میسر میشود. با لمس دکمه ریموت به آسانی پرده را کنترل کنید و اصلا نگران تنظیم آن نباشید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده برقی هوشمند برای پنجره
دلیل وجود پرده برقی
اطلاعات لازم درباره ی پرده برقی

دکوراسیون مدرن با پرده اتوماتیک هوشمند

اگر دکوراسیون منزلتان شلوغ است و حرکت پرده ها ممکن است چیزی را بهم بزند. یا اگر وجود وسیله ای مانع از باز و بست کردن پرده ها باشد بهترین راه حل نصب پرده برقی است. به این ترتیب میتوانید به آسانی و بدون دخالت دست پرده ها را کنار بزنید و یا ببندید. نصب این وسیله هوشمند محدودیتی را برای شما ایجاد نمیکند و حتی به زیبایی و کارایی آن می افزاید.

میتوانید به آسانی از روی کنترل، ساعت هوشمند و یا تلفن همراه هوشمند خود پرده برقی را کنترل نمایید. برنامه حرکت پرده ها هم مانند هر وسیله هوشمند دیگری از راه دور امکان پذیر است و این مزیت کارایی ان را افزایش میدهد. مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک زندگی را آسان تر و راحت تر کرده است.

همه ما بر این باوریم که حرکت دادن پرده ها به تنظیم نور کمک میکند و همین ویژگی نصب پرده را ضروری کرده است. مهم است که پرده ها با دیزاین هماهنگ باشند تا کارایی و زیبایی خود را حفظ کند. هوشمند کردن پرده ها و نصب پرده برقی علاوه بر آسان کردن تنظیم نور حرکت دادن پرده ها را هم آسان تر کرده است.

اما نکته مهم این است که برای داشتن پرده رومن نیازی به خرید یک پرده جدید نیست. بلکه میتوانید همان پرده های قدیمی خود را تنها با نصب یک موتور برق مدرن و زیبا کنید. نصب موتور پرده برقی برای انواع پرده ها امکان پذیر است و به علت استفاده آسان از آن بسیار پرطرفدار شده است. با این کار میتوانید تمام انواع پرده زبرا، شید و کرکره ای را به پرده هوشمند تبدیل نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

پرده اتوماتیک
امکاناتی که فقط پرده برقی دارد!

قیمت پرده برقی

برای انواع پرده های برقی میتوانید موتور برقی را نصب و استفاده کنید. موتور برقی در انواع مختلف با میزان قدرت متفاوت قابل نصب و استفاده می باشد. مکانیزم کارکرد پرده اتوماتیک هم بر اساس قدرت موتور تعیین میشود و باید متناسب با وزن پرده آنرا انتخاب کرد. قیمت موتور پرده برقی بسته به اینکه چند وات قدرت دارد و بر اساس برند آن متفاوت است.

هزینه نصب و نوع موتور و قدرت آن قیمت پرده برقی را تعیین میکنند. اگر پرده شما سنگین باشد باید موتور قوی را برای آن انتخاب کنید. در صورتی که پرده های شما از نوع شید و زبرا باشند میتوانید با نصب موتور سبک تر برای آنها از این تکنولوژی بهره مند شوید. پرده ها در هر حالتی از باز شدن با نصب موتور برقی حرکت آسان تری خواهند داشت. کلیه امکانات پرده اتوماتیک هوشمند باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهند شد.

برای پرده های لوکس قسمت زیرین پرده که در پشت آن قرار دارد میتواند مجهز به موتور برقی شود. باز و بست کردن پرده ها با نصب موتور در این حالت آسان تر است و میتوانید نور آفتاب را بهتر کنترل کنید. همچنین که زحمت شما برای کنار زدن پرده ها هم کم خواهد شد. تزئینات این پرده ها زیاد است و حرکت دادن را برای ما سخت میکند. اما حرکت پرده زبرا  و هوشمند آسان تر است و زحمت زیادی نخواهد داشت.

فروش و نصب پرده اتوماتیک از بازار پرده

برای آسان تر شدن زندگی در دنیای مدرن امروز بهترین راه استفاده از وسیله های هوشمند است. با نصب پرده اتوماتیک میتوانید خانه ای مدرن و زیبا داشته باشید و از تکنولوژی در همه وسیله های منزل استفاده کنید. پس همین حالا با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی پرده متین تماس بگیرید و پرده هوشمند خود را سفارش دهید. برای تماس و ثبت سفارش از طریق لینک زیر اقدام کنید

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *