پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

دلیل استفاده از پرده برقی

دلیل استفاده از پرده برقی-پرده متین

دلیل استفاده از پرده برقی

دلیل استفاده از پرده برقی این است که مثل قدیم لازم نباشد با دست پرده را باز و بسته کنید یا محدودیتی در خرید پرده برقی نداشته باشید.

از گذشته تا به امروز برای همه ی پنجره ها از پرده های متفاوت با رنگ و طرح شیک استفاده می شود. هدف استفاده از پرده فقط کنترل نور ورودی به داخل واحد است که نور را کم یا زیاد کنیم و برای جلوگیری از مشخص نبودن داخل خانه پرده ها را بکشیم.

اما امروزه علاوه بر اهداف قبلی ، اهداف دیگری از جمله دکوراسیون داخلی که برای همه بسیار اهمیت دارد هم شرط است که بعضی از افراد آن را ملاک قرار میدهند که بسیار زیبا باشد ممکن است پرده ای که انتخاب میکنید وزنش سنگین باشد و نتوانید آن را به راحتی به ریل پرده متصل کنید.

اما با نصب پرده برقی میتوانید هر نوع پرده ای با هر وزنی را به راحتی نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

چرا پرده برقی محبوبیت زیادی دارد؟

معمولا پرده های سنگین و بسیار لوکسی که انتخاب میکنید ممکن است هزینه های زیبادی را در زمینه اجرا برای شما بوجود آورد و بعد از مدتی مشکلاتی از جمله از ریل در آمدن پرده ، بوجود آمدن چروک در پرده ، مشکل در باز و بسته کردن پرده ، بوجود می آید. به همین دلیل پرده برقی از موقعی که به بازار آمد بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شد.

دلایل محبوبیت پرده اتوماتیک شامل موارد زیر می شود :

*با توجه به افزایش طول پنجره ها ، پرده ها هم طولش زیاد شده که باز و بسته کردن آنها بسیار سخت می شود به طوری که بعضی از افراد از باز و بسته کردن آن صرف نظر می کنند. اما با نصب پرده برقی این مشکل حل می شود.

*به دلیل چیدمان مبلمان ، وسایل تزئینی در کنار پنرجه ها دسترسی به نخ پرده به راحتی امکان پذیر نیست و مکن است در هنگام کشیدن نخ پرده آن پاره شود و شما ناراحت شوید. اما چرا آنقدر سختی به خود وارد می کنید وقتی پرده برقی به بازار آمده است که به راحتی می توانید با کمک ریموت آن را باز و بسته کنید بدون اینکه سختی به خود وارد کنید ، سفارش پرده برقی را همین حالا انجام دهید تا از شر مشکلات پرده های معمولی رهایی یابید.

*قیمت موتور پرده و ریل پرده برقی بسیار کمتر از خود پرده هاست ، بعضی از افراد به این نکته پی برده اند که ارزش این را دارد که هزینه ی زیادی که برای پرده پرداخت کرده اید برقی شود تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید حتی بعضی وقتها بعضی از افراد هستند که از هزینه ی پرده کم می کنند تا موتور و ریل پرده برقی را جایگزین کنند.

مطالب پیشنهادی : 

مزایای نصب پرده برقی چیست؟

عملکرد پرده برقی در خانه هوشمند

انواع پرده برقی بالا رو

مزایای استفاده از پرده برقی چیست؟

از مزایای استفاده از پرده برقی این است که شما می توانید تابش نور خورشید را در فصل گرما و سرما را کنترل کنید تا از اتلاف انرژی و استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی بکاهید.

کاربری آسان استفاده از پرده برقی بسیار راحت است شما می توانید به کمک ریموت و اپلیکیشن مخصوص داخل پوشی همراهتان آن را باز و بسته کنید همچنین برای خانه های هوشمند هم میتوانید تطابق دهید تا به راحتی از آن استفاده کنید.

همچنین می توانید یک سناریو برای هر کدام از پرده برقی خود بنویسید که طبق آن در ساعات مشخصی هر کدام از پرده ها باز و بسته شوند این مورد هم در خانه های هوشمند و هم در انه های غیر هوشمند کاربرد دارد.

باز و بسته شدن پرده به صورت اتوماتیک با کاهش و افزایش روشنایی داخل فضا طبق روشنایی روز.

یکی دیگر از موارد استفاده از پرده برقی صدای موتور آن است که زیاد نباشد که باعث آزار و اذیت همسایگان و کارکنان اداره شود ، از شرکتی که سفارش پرده برقی داده اید حتما این مورد را به آنها تاکید کنید که باید بی سر و صدا باز و بسته شود.

باز و بسته کردن بیش از اندازه پرده برقی آن را خراب میکند؟

هر نوع تجهیزاتی اعم از مکانیکی و برقی طول عمر مشخصی دارد که صد در صد طول عمر پرده برقی نسبت به پرده معمولی بیشتر است . پرده های دستی به دلیل اینکه با نخ یا دست باز و بسته می شوند ممکن است از ریل خارج شود یا پرده پاره شود و اینکه ریلی که انتخاب کرده اید نتواند وزن پرده را تحمل کند. به همین دلیل تسمه پرده برقی بسیار محکم است و به همین راحتی پاره نمی شود.

بنابراین پرده برقی در خانه های امروزی به یک کالای بسیار لوکس و فانتزی تبدیل شده که اگر یک بار از پرده برقی استفاده کنید دیگر علاقه ای به استفاده دوباره از پرده های دستی ندارید.

اگر از شرکت معتبری پرده برقی سفارش دهید میتوانید سال های سال بدون اینکه نیاز به تعمیرات داشته باشید از پرده خود استفاده کنید. پرده برقی را بیش از اندازه باز و بسته نکنید ممکن است بر اثر زیاد باز و بسته کردن آن را خراب کنید ولی به شرکتی هم که درخواست پرده برقی می دهید بهتر است یک شرکت معتبری باشد که نیاز شما را در این زمینه رفع کند.

مطالب پیشنهادی : 

با پرده برقی زبرا آشنا شوید!

پرده شید برقی

هوشمند سازی خانه با پرده برقی

پرده برقی مورد نظرتان را همین حالا سفارش دهید ! 

برای خرید پرده برقی لوکس و مدرنتان می توانید همین حالا اقدام کنید ، هر لحظه که بخواهید سفارش پرده برقی را انجام دهید. شرکت پرده متین در زمینه ی ارائه انواع پرده برقی با کیفیت بالا ، با استفاده از موتور ، ریل مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

برای سفارش پرده برقی در مدل های مختلف میتوانید همین حالا از ما سفارش دهید ، برای سفارش روی لینک زیر کلیک کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *