انواع پرده زبرا, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده های زبرا, مقالات

چرا باید پرده زبرا را انتخاب کنیم؟

دلیل انتخاب پرده زبرا

پرده زبرا چیست؟

یکی از جدیدترین مدل های پرده ،پرده زبرا می باشد. پرده زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه یکی در میان پارچه و تور با ظرافت بافته شده است. دلیل انتخاب پرده زبرا زیبایی آن است. با ما همراه باشید و دلایل دیگر انتخاب این مدل از پرده برقی را مطالعه کنید.

استفاده و کنترل پرده های زبرا به 2 روش امکان پذیر است :

1_ دستی: در این روش با استفاده از  زنجیر کنار پرده میتوانید نور محیط را تنظیم کنید و پرده اتوماتیک را باز و بسته کنید.

2_ موتوری: با مجهز کردن پرده برقی با یک موتور الکتریکی ظزیف و کوچک و با استفاده از سیستم موتوری و ریموت میتوانید از فاصله دور بالا و پایین رفتن پرده و روشن کردن فضا را به طور اتوماتیک انجام دهید. 

ویژگی های پرده زبرا

_ کارایی فوق العاده و نمای منحصر به فرد پرده زبرا

_ دوام و عمر بالا

_ نصب آسان و سریع

_تنوع بالا رنگ و طرح

_ شستشو راحت

چرا باید پرده زبرا را انتخاب کنیم؟

یکی از دلیل انتخاب پرده زبرا این است که اگر پرده پارچه ای ،اجازه ورود نور خورشید را به داخل خانه یا هرجای دیگر نمیدهد. این پرده ها برای پنجره هایی مناسب هستند که قصد باز کردنشان را نداریم.

بیشتر این پرده ها تزئینی هستند و برای زیبایی بیشتر برای دکوراسیون های داخلی استفاده میشوند. اما اگر دوست دارید که بعضی موقع ها از نور استفاده کنید ما پرده زبرا را به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه به شما توضیح داده ایم که چرا این پرده مناسب است.

مزایای پرده زبرا

کار کردن با انواع پرده زبرا خیلی راحت تر از باقی پرده ها می باشد. در واقع راحتی کار کردن با این پرده اصلا قابل مقایسه با پرده های دیگر نیست. با وجود این پرده شما هر زمان که بخواهید میتوانید تابش نور را تنظیم کنید پرده زبرا قابلیت تنظیم نور به هر میزانی که شما بخواهید را دارند. طرح های پرده زبرا برای کسانی که دکوراسیون مدرن دارند بسیار مناسب است. این پرده از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است. پرده زبرا را در هر مکانی که بخواهید میتوانید استفاده کنید شما حتی میتوانید هر طرحی که خودتان میخواهید را روی پرده چاپ کنید.

برای پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب که نیاز به تنظیم نور دارید پرده زبرا می تواند بهترین گزینه باشد چراکه به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید تا چه مقدار نور وارد محیط شود و اینکه نیازی نیست دستی این کار را انجام دهید با کمک ریموت به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.

پرده زبرا در چه جاهایی استفاده میشود؟

پرده زبرا در سرویس بهداشتی ،حمام ،سالن پذیرایی ،اتاق خواب ،اتاق کودک ،آشپزخانه ،غذاخوری و محیط های کاری قابل استفاده است و میتوانید در دکوراسیون های داخلی از آن استفاده کنید.

همچنین در نقاط دیگری به جز موارد بالا هم می توانید استفاده کنید ، محدودیتی در استفاده از پرده برقی این مدل ندارید. اگر می خواهید سفارش دهید با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی پرده متین کار خود را راحت کنید اندازه گیری را انجام داده به ما اعلام کنید تا پرده مورد نظرتان را برای شما درست کرده و آن را در محلی که میخواهید نصب کنیم.

پارچه پرده زبرا باید چگونه باشد؟

سعی کنید پرده زبرای خود را گونه ای انتخاب کنید که پارچه مورد استفاده در آن ضخامت زیادی داشته باشد این باعث میشود پرده اجازه ورود به نور را ندهد. اگر پرده زبرا با پارچه نازک انتخاب کنید در زمان بسته بودن هم نور به داخل خانه عبور میکند و پرده جلوی نور را نمیتواند بگیرد.

همچنین با انتخاب پارچه ای با ضخامت بالا می توانید حریم خصوصی داخل آن فضا را برقرار کنید. مخصوصا اتاق مدیریت ، اتاق جلسات ، اتاق خواب ، اتاق پذیرایی که نیاز به حریم خصوصی دارید پارچه ای با ضخامت بالا می توانید گزینه ی مناسبی باشد.

مطالب پیشنهادی:

کاربرد پرده شید برقی

کاربرد پرده کرکره ای فلزی

توضیحات بیشتر در مورد پرده زبرا

اسم دیگر پرده زبرا ،پرده دوبل یا دبل رول می باشد. پرده زبرا از جنس پارچه است و ظاهری که دارد شبیه پرده کرکره ای است. دوخت پرده زبرا بسیار ظریف و زیبا می باشد.

پرده زبرا قابلیت پرده کرکره ای و پرده شید را همزمان میتواند انجام بدهد. قیمت مناسب این پرده در کنار کارایی بالای آن باعث شده این پرده جزو پرفروش ترین پرده ها باشد.

در تولید این پرده از پارچه های ساده ،طرح دار ، پلیسه دوزی شده ، سیلویت ، دو مکانیزم و انواعی که طرح سلیقه ای شما را میتوان رو آنها چاپ کرد استفاده شده است.

پرده های زبرا طول عمر بالایی دارند و نسبت به پرده های کرکره ای مناسب تر هستند.

مقایسه پرده زبرا با پرده شید

پرده شید معمولا برای مغازه ها و یا اتاق خواب به عنوان نمایش عکس و یا برند فروشگاه استفاده میشود و نقش جلوگیری از نور آفتاب را هم دارد و به دلیل تنوع بالای رنگ و لایه های متفاوت رنگ در یک درگاه پرده ،از زیبایی خاصی برخورد دار است و اگر در انتخاب این نوع پرده همخوانی آن با رنگ دیوار و لوازم محیط و هارمونی رنگ ها رعایت شود زیبایی خاصی به محل کار یا خانه شما میدهد و روش استفاده از این پرده بسیار راحت است.

مطالب پیشنهادی:

خرید اینترنتی از بازار پرده

خصوصیات متفاوت پرده برقی

قیمت پرده زبرا

در صورتیکه شما بخواهید پرده زبرا را خریداری کنید یکی از نکات مهمی که در ذهن شما می آید قیمت آن است. شما باید قیمت مدل های مختلف پرده زبرا را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در پرده زبرا جنس پارچه مهمترین عامل تعیین قیمت پرده است و در درجه بعدی مدل و طرح پارچه روی قیمت پرده زبرا تاثیر میگذارند که ممکن است ساده ،طرح دار ،گلدار و … باشد.  در محاسبه نهایی قیمت پرده زبرا نیاز است که طول و عرض پنجره خود را داشته باشید برای اطلاعات بیشتر ،خرید انواع پرده و … با پرده متین تماس بگیرید.

پرده زبرا برای استفاده در آشپرخانه مناسب است؟

انتخاب این نوع پرده برای آشپرخانه بسیار کار درستی است به دلیل اینکه :

_ پرده های بالا رونده زبرا میتوانند فضای آشپزخانه شما را بیشتر کنند.

_ قابلیت شستشوی بالایی دارند.

_ پرده زبرا تنوع رنگ و طرح بالایی دارد بنابراین بر اساس رنگ کفپوش و سرامیک های آشپزخانه میتوانید بهترین رنگ و طرح را انتخاب کنید.

_ با نصب کردن این پرده و تنظیم آن نور بیشتری را در آشپزخانه خود میتوانید دریافت کنید.

پرده زبرا سه بعدی

امروزه استفاده از طرح های سه بعدی روی پرده طرفداران زیادی پیدا کرده است. طرح های سه بعدی معمولا برای جذابتر شدن و بزرگتر شدن فضا استفاده میشود.

طرح های سه بعدی پیش از این روی کاغذ دیواری ها استفاده میشد. اکنون یکی از کاربرد استفاده از پرده زبرا در خانه  این است که بتوانند طرح های سه بعدی دلخواهشان را روی آن چاپ کنند. معمولا این طرح ها برای کودکان جذاب تر است و استفاده از پرده اتوماتیک در اتاق کودک می تواند جذاب و کارآمد باشد.

خرید اینترنتی پرده زبرا با کیفیت را با ما تجربه کنید !

برای خرید اینترنتی پرده از فروشگاه اینترنتی پرده فروشی مطمئن و اطلاعات بیشتر درمورد قیمت پرده زبرا و انواع مختلف پرده برقی دیگر میتوانید با خیال راحت با پرده متین در تماس باشید و یک خرید عالی و راحت داشته باشید.

همچنین برای استعلام قیمت و نحوه ی اندازه گیری پرده اتوماتیک می توانید با مشاورین تخصصی ما در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه راهنمایی های لازمه را دریافت کرده و سپس انتخاب درستی انجام دهید.

برای تماس با ما و سفارش انواع پرده برقی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید تا بهترین خرید آنلاین پرده را انجام دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *