پرده برقی

پرده برقی بالا رو

پرده برقی بالا رو

پرده برقی بالا رو

پرده برقی بالا رو یا پرده شید در ظاهر تفاوت دارد ولی وظیفه اش ایجاد سایه و جلوگیری از ورود نور خوشید به داخل محیط است این مدل پرده بیشتر در اتاق های کاری یا در آشپزخانه ی منازل استفاده می شود. پرده شید برقی زمانی که جمع می شود دور لوله ای میپیچد تا انتهای پرده و کاملا جمع می شود.

سیستم پرده شید برقی از چند بخش تشکیل شده است ؟

سیستم های اتوماتیک پرده برقی بالا رو از ۲ بخش اصلی تشکیل می شوند :

👈 موتور پرده برقی بالا رو  Tubular

👈 شفت آلومینیومی و متعلقات پرده برقی بالا رو

یکی از معضلات موجود در سیستم پرده های بالا رو ، آسیب دیدگی و یا خارج شدن این پرده ها از رگلاژ می باشد که این موضوع در مورد پرده های کرکره ای مشهودتر است. ضمناً به دلیل عملکرد یکنواخت در سیستم های اتوماتیک پرده شید ، طول عمر پرده به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

پرده برقی بالارو چند مدل است ؟

پرده برقی بالا رو مدل های متنوعی دارد که مهمترین انواع آن ها عبارتند از :

👈  پرده زبرا

👈  پرده رومن

👈 پرده کرکره

👈 پرده سیلوئت

 

پرده برقی در این مدل را میتوانید با توجه به سلیقه ی شخصیتان هر نوع که خواستید انتخاب کنید و می توانید از ما سفارش دهید. پرده متین با در نظر گرفتن بهترین تجهیزات یک پرده برقی با کیفیت بالا و طول عمر بالا خدمت شما عرضه می کند.

مزیت های استفاده از پرده برقی بالارو چیست؟

از مزایای پرده شید برقی می توان به این اشاره کرد که با یک موتور میتوان آن را برقی کرد و با کمک ریموت کنترل آن را باز و بسته کرد. پرده بالا رو به کمک یک موتور می توان برقی کرد و با استفاده از ریموت یا هر طریقی که خودتان میخواهید باز و بسته کرد.

برخی از پرده شید ها به صورت هوشمند طراحی شده اند که می توانید با استفاده از تلفن همراه آن را تحت کنترل خود داشته باشید.

از مزیت دیگر پرده اتوماتیک بالا می توان به تحت کنترل گرفتن میزان نوری که به داخل نفوذ می کند اشاره کرد مخصوصاً در تغییرات آب و هوایی که دارد بسیار مفید واقع خواهد شد.

از پرده برقی بالا رو برای تبلیغات خود استفاده کنید!

شاید برایتان جالب باشد که مگر می شود از پرده برای تبلیغات استفاده کرد ؟ بله این امکان وجود دارد می توانید از پرده برقی شید بالا رو برای چاپ لوگو ، تبلیغات ، برای تبلیغات استفاده کنید. مغازه ها می توانند بیرون از مغازه یا داخل مغازه از این نوع پرده برقی استفاده کنند و تبلیغات مورد نظرتان را روی آن به چاپ برسانید. همچنین برای اینکه پرده برقی سازگاری بیشتری با دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید روی آن طرح مورد نظرتان را به چاپ برسانید.

مثلاً بعضی از مشتریان هستند که می خواهند پرده شید با کاغذ دیواری که نصب کرده اند ست کنند ولی ممکن است آن طرحی که میخواهند در بین پارچه های پرده برقی مورد نظرشان پیدا نکنند ، اما نگران نباشید می توانید طرح مورد نظرتان به شرکت ارائه دهنده ی نشان دهید و آن ها هم همان طرح را روی پرده برقی شما به چاپ می رسانند.

برای جذب مشتری و زیبایی داخل مغازه و بیرون مغازه هم می توانید از پرده برقی بالا رو استفاده کنید و شعار تبلیغاتی جذابی را روی آن به چاپ برسانید. هر طرحی که بخواهید را می توانید روی پرده اتوماتیک خود به چاپ برسانید.

خصوصیات پرده برقی بالا رو چیست؟

از ویژگی های این مدل پرده اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

👈 صد در صد قابل شستشو مناسب برای پرده آشپزخانه
👈 بدون محدودیت عرض و ارتفاع
👈 قابلیت چاپ یکرو و دورو
👈 قابلیت موتورایز شدن با ریموت و کنترل (شید رول برقی)
👈 اجرای این نوع پرده بصورت یکسره در عرض و ارتفاع مختلف
👈 قابلیت نصب گیربکس در دوطرف
👈 اجرای طرح دلخواه و سفارشی (آرم شرکت، محصول، عکس و …)
👈 مورد استفاده در شرکتها، هتلها، سازمانها، اتاق خواب، آشپزخانه و …

با توجه به خصوصیات بالا می توانید پرده برقی بالارو مورد نظرتان را سفارش دهید و مطمئن باشید که پرده برقی که نصب می کنید میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. و اینکه دیگر نیازی نیست پرده را با دست باز و بسته کنید یا اینکه با بند آن را بکشید تا جمع شود که ممکن بند پاره شود و هزاران مشکل برایش پیش بیاید.

برای سفارش پرده برقی مورد نظرتان می توانید با پرده سرا متین در ارتباط باشید و پرده مورد نظرتان را سفارش دهید.

Related Posts

2 thoughts on “پرده برقی بالا رو

  1. اسدی گفت:

    پرده زبرا رو هم میشه برقی کرد؟ این طنابش خیلی گیر میکنه

  2. صالحی گفت:

    پرده هوشمند خیلی جالبه ما روی گوشی موبایل تنظیم کردیم آسون و راحت بالا میره

دیدگاهتان را بنویسید