پرده برقی, مقالات

پرده برقی بازشو به کنار

پرده برقی بازشو به کنار - پرده متین - پرده هوشمند

پرده برقی بازشو به کنار یا کنار جمع شو همانطور که از اسمش معلوم است پس از اینکه شما دکمه ی جمع شدن پرده را میزنید تمام پرده به یک طرفی به شکل منظم جمع می شوند بدون اینکه چروکی روی پرده بیفتد یا اینکه با ظاهر بدی روبرو شوید.

انواع پرده برقی بازشو به کنار

پرده برقی بازشو به کنار انواع مختلفی دارد که دو نوع از آنها که خیلی هم بین مشتریان طرفدار دارد شامل:

پرده برقی کنار رو یکطرفه، پرده برقی کناررو دو طرفه!

این دو نوع از پرده برقی بازشو به کنار خیلی محبوب است چون هم ظاهر بسیار شیک و کلاسیکی دارد هم اینکه دیگر نیازی نیست با دست آن را باز و بسته کنید.

برای اینکه انتخاب درستی برای پرده برقی خود داشته باشید بهتر است یک توضیحی از آن ها بدانید تا برای خرید پرده برقی راحت تر تصمیم بگیرید و همچنین می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

عملکرد پرده برقی کناررو یک طرفه چگونه است؟

در پرده برقی کناررو از یک موتور برقی ، یک عدد هنگر درست شده است. با فشردن کلید روی ریموت برقی به یک طرف چپ یا راست جمع می شود ، لایه های پرده به طور منظم روی هم قرار می گیرند هیچ چروکی در پرده دیده نخواهد شد و اینکه چپ یا راست جمع شدن پرده بستگی به سلیقه ی شما دارد.

عملکرد پرده برقی کناررو دو طرفه

در این مدل پرده برقی کناررو از یک موتور و دو هنگر استفاده می شود ، با فشردن کلید روی هر طرف از پرده به یک طرف جمع می شود.

در این مدل سیستم هوشمند پرده برقی میتوانید با قرار دادن سنسور نور بدون اینکه شما با ریموت پرده را باز و بسته کنید ، پرده برقی خودش به صورت خودکار زمانی که نور به داخل بتابد بسته یا باز شود و زمانی که غروب شود پرده بسته یا باز شود.

بستگی به سلیقه ی شما دارد که در این دو حالت پرده برقی باز یا بسته شود. در خانه های هوشمند بهتر است از این مدل پرده برقی استفاده کنید تا زیبایی دو چندانی به دکوراسیون خانه بدهید خانه شما حالت یک خانه ی سلطنتی می گیرد.

ویژگی های پرده برقی بازشو به کنار

پرده برقی بازشو به کنار ویژگی های خاص خودش را دارد که شامل موارد زیر می شود:

👈 قابلیت کنترل پرده برقی کناررو به حالت های مختلف امکان پذیر است که به راحتی با تلفن همراه میتوانید پرده را باز و بسته کنید همچنین با سیستم های هوشمند خانه های هوشمند قابلیت تطبیق دارد.

👈 موتور پرده برقی کناررو قدرت بالایی دارد که تا عرض 12 متر را با یک موتور می تواند جابه جا کند.

👈 پرده برقی کنار رو به راحتی نصب می شود که به دلخواه شما می توان موتور را در سمت راست یا چپ قرار داد.

👈 موتور بدون صدا این نوع پرده برقی به محبوبیتش اضافه کرده است.

👈 شروع و خاتمه آرام و بدون هیچ صدایی دارد و توسط تسمه پرده برقی حرکت می کند.

👈 در صورت قطع برقی به راحتی می توانید پرده برقی را با دست باز و بسته کنید.

تمام موارد بالا از ویژگی های خاص این محصول است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

پرده برقی بازشو به کنار را همین حالا سفارش دهید!

اگر در نظر دارید که بهترین پرده برقی بازشو به کنار را داشته باشید میتوانید با تیم پرده متین در ارتباط باشید.

تیم ما با تخصص و تبحری که در نصب و اجرای پرده برقی دارد باعث میشود که بهترین ها را به شما ارائه دهد، همچنین شرکت پرده متین از ریل و موتور برقی بسیار با کیفیت استفاده می کند که باعث می شود کیفیت پرده برقی که به شما ارائه می دهد بسیار بالا باشد همچنین قیمت پرده برقی بسیار مناسب است که برای اطلاع از هزینه ی آن کافیست با ما در تماس باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید