پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

پرده برقی بازشو از وسط

پرده برقی بازشو از وسط

پرده برقی بازشو از وسط در دکوراسیون داخلی نقش بسیار اساسی و مهمی دارد. هر فردی دوست دارد خانه ای که در آن زندگی می کند دارای دکوراسیون داخلی بسیار زیبا باشد طوریکه با وارد شدن به خانه اش احساس خوبی داشته باشد. اما برای داشتن یک دکوراسیون زیبا هم باید نکاتی را رعایت کرد که از قوانین مهم دکوراسیون به حساب می آید.

سه سطحی که در خانه از اهمیت زیادی برخور دار است کف ، سقف ، دیوار می باشد ، بخشی از دیوار ها را پنجره ها تشکیل می دهند که وجود پرده برای پنجره ها مشابه لباس تن می باشد. هرچقدر پرده ای که انتخاب کردید زیباتر باشد صد در صد دکوراسیون داخلی منزلتان جلوه زیباتری پیدا می کند.

ویژگی های پرده برقی بازشو از وسط

👈 قابلیت کنترل با تلفن همراه و ریموت برقی

👈 نصب آسان پرده برقی بازشو از وسط

👈 قابلیت قرارگیری موتور در سمت راست و چپ به دلخواه مشتری

👈 موتور بدون صدا

👈 تکنولوژی حرکت با استفاده از تسمه

👈 دارای ریموت 9 کاناله برای 9 پرده برقی

👈 شروع و خاتمه ای آرام

👈 تنظیم سرعت و حساسیت

👈 در صورت قطع برق با دست به راحتی حرکت می‌ کند.

👈 قابلیت توقف خودکار

👈 ثبت حرکت موتور با استفاده از تکنولوژی تنظیم حرکت خودکار

راه های کنترل پرده برقی کنار رو

پرده برقی کناررو از جمله پرده هایی هستند که در اکثر خانه ها از آن استفاده می شود این پرده ها طرفداران زیادی به دلیل ساختار زیبا و تنوعی که دارد محبوبیتش زیاد است. همانطور که میدانید به کمک آن موتور برقی به حرکت در می آید و البته در مواقعی که قطعی برق رخ دهد می توانید به صورت دستی از آن استفاده کنید و به راحتی باز و بسته اش کنید.

با هوشمند سازی پرده برقی به راحتی از طریق تلفن هوشمندتان آن را کنترل کنید بدون اینکه در خانه حضور داشته باشید هم قادر به کنترل پرده برقی کناررو در جای دیگر هم خواهید بود.

از راه های کنترل دیگر پرده برقی کناررو می توان به پنل هایی که در خانه های هوشمند قرار می گیرد اشاره کرد ، وقتی سیستم پرده برقی با سیستم هوشمند منزل شما تطابق داده شود به راحتی می توانید آن را بدون هیچ دردسری کنترل نمایید.

فواید نصب پرده برقی بازشو از وسط

این مدل پرده برقی علاوه بر این که در منازل مورد استفاده قرار می گیرد در تئاترها ، سینما ، سالن های همایش و … استفاده می شود.

دیگر مثل قدیم نیست که یک نفرد مسئول کشیدن پرده ی به آن بزرگی و سنگینی باشد ، با زدن یک ریموت به راحتی می توانید پرده را باز  کنید و در آخر دوباره با زدن دکمه ی روی ریموت آن را ببندید.

👈 سهولت و راحتی کار
👈 جمع شدن با چین های مرتب
👈 قابلیت زمان دهی
👈 قابلیت کنترل از راه دور
👈 ایجاد امنیت در زمان نبود در منزل
👈 کاهش مصرف انرژی

بهترین راه هوشمند کردن خانه استفاده از پرده برقی کنار رو

برای پرده برقی از وسط بازشو میتوانید از پرده هایی از جنس پارچه استفاده کنید و نیازی نیست حتما از یک جنس پارچه مخصوص استفاده نمایید پرده های عادی که از قبل داشتید را برای نصب این پرده استفاده کنید و همین موضوع یکی از راه های به صرف و کم هزینه برای هوشمند کردن منزل به حساب می آید.

چون نیازی نیست شما هزینه ی زیادی بابت تغییر دکوراسیون منزل خود بپردازید. هوشمند سازی منزل با هزینه ی بسیار کمی هم امکان پذیر است چون بعضی از مشتریان ما فکر می کنند که باید هزینه های بسیار زیادی بپردازند تا خانه ای هوشمند داشته باشند ، خیر این طور نیست شما با همان هزینه ی کم هم می توانید یک خانه ی هوشمند داشته باشید.

پرده برقی از وسط بازشو برای خانه ها خیلی مناسب است مخصوصاً خانه های کوچک را بسیار جذاب می کند با زدن یک پرده ی بسیار شیک و کلاسیک خانه ی کوچک خود را به خانه ای سلطنتی تبدیل کنید.

اگر فکرتان را کردید و دلتان خواست که پرده برقی را نصب کنید تا یک خانه ی مدرن و به روز داشته باشید میتوانید با شرکت پرده متین در ارتباط باشید.

شرکت ما با اجرای پروژه های متعدد توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و همچنین بهترین پرده برقی را با توجه به ابزار آلات با کیفیت ، موتور برقی به روز با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان عرضه نماید. برای سفارش پرده برقی مورد نظرتان وقت را تلف نکنید و همین حالابا ما تماس بگیرید.

Related Posts

1 thoughts on “پرده برقی بازشو از وسط

  1. کوثر گفت:

    واییی چه پرده های خوشگلی ، واقعا زیبان حتما برای سفارش باهاتون تماس میگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید