پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

روش های کنترل پرده برقی

روش های کنترل پرده برقی

روش های کنترل پرده برقی متفاوت است و البته بستگی به نیاز مشتریان دارد که چگونه دوست دارند پرده برقی را کنترل کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای اینکه خانه ی خود را به یک خانه ی هوشمند تبدیل کنید فقط کافیست تصمیم بگیرید ، و اینکه برای گرفتن این تصمیم باید به این فکر کنید که کدام قسمت از کارهای خانه وقت شما را تلف می کند؟ کشیدن پرده یا روشن کردن وسایل برقی؟ تمام این کارها را میتوانید به هوشمند کنید تا دیگر وقتتان تلف نشود و به کارهای مهمتری برسید.  پرده برقی هم جزئی از مواردی است که حتما در یک خانه ی هوشمند به کاربرده می شود.

چه متدهایی برای باز و بسته کردن پرده برقی وجود دارد؟

با ریموت کنترل ، کنترل پرده برقی را در دست بگیرید ! 

ریموت کنترل از جمله روشهایی است که عموماً برای کنترل پرده برقی استفاده می شود و بیشتر مشتریان خواستار کنترل پرده برقی با ریموت کنترل هستند. این روش می تواند 1 ال 99 کانال را با فرکانس های مختلف کنترل کند و منظور از تعداد کانال ها به مقدار پرده برقی است که نصب شده و اینکه شما می تواند تعداد زیادی پرده برقی را تحت کنترل خود قرار دهید.

برای مثال می توان توسط یک ریموت 9 کاناله به همان تعداد پرده برقی را به صورت جداگانه و همزمان کنترل کرد. باز هم بستگی به تعداد پرده برقی دارد.

مطالب پر بازدید : 

پرده برقی پلیسه

پرده برقی رومن

تولید پرده برقی

 

کنترل پرده برقی با ریموت-پرده متین

کنترل پرده برقی با ریموت

با وای فای پرده اتوماتیک را کنترل نمایید ! 

کنترل پرده برقی از طریق وای فای هم کار را راحت تر کرده است و دیگر نیازی نیست محدودیت برد گیرنده را داشته باشید هرجایی که نشستید می توانید پرده برقی را باز و بسته کنید.

در این نوع کنترل کانکتورهایی زیر موتور متصل هستند که با نصب برنامه مورد نظر روی گوشی خودتان می توانید به صورت آنلاین پرده را کنترل نمایید و اینکه درگیر باز و بسته کردن پرده برقی نباشید می توانید با زماندهی به پرده سروقتش پرده باز و بسته شود و دیگر نیازی به شما نداشته باشد که آن را باز و بسته کنید چون آنقدر درگیر کارهای روزانه می شویم که یادمان می رود پرده را بکشیم تا آفتابی که به داخل نفوذ کرده است فرش و مبل را خراب نکند. با زماندهی به پرده ها خیالمان راحت است اگر یادمان رفت پرده را بکشیم و از خانه خارج شدیم پرده برقی به طور اتوماتیک خودش بسته می شود.

 

کنترل پرده برقی در خانه های هوشمند امکان پذیر است؟

بعضی از مشتریان هستند که می پرسند آیا امکان کنترل پرده برقی در خانه های هوشمند وجود دارد ؟ باید به شما بگوییم که بله ، در خانه های هوشمند هم می توانید پرده برقی نصب کنید هم اینکه آن را به راحت کنترل کنید اما این مورد را باید به شرکت منتخبتان بازگو کنید تا آنها با توجه به سیستم هوشمند موتور برقی شما را مناسب با سیستم منزل شما در نظر بگیرند.

در خانه های هوشمند هم می توانید هم با ریموت کنترل کنید و هم اینکه با برنامه ای که در تلفن همراهتان نصب کرده اید پرده اتوماتیک را باز و بسته کنید. پس میتوان گفت خانه های هوشمند هم می توانند پرده برقی داشته باشند.

البته لازم به ذکر است موتور پرده برقی باید قابلیت اتصال به خانه های هوشمند را داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی پرده را کنترل کنید. این کار هم فقط توسط یک تیم حرفه ای بر می آید که بتواند پرده برقی را به سیستم هوشمند منزل شما متصل نماید.

 

کنترل پرده برقی در خانه های هوشمند

کنترل پرده برقی در خانه های هوشمند

با پنل الکترونیکی پرده برقی را کنترل نمایید!

از روش های دیگر کنترل پرده اتوماتیک می توان به پنل ها الکترونیکی اشاره کرد ، با متصل کردن پنل می توانید به راحتی پرده برقی را باز و بسته کنید.

پنل الکترونیکی دارای مزایای زیادی است که می توان به قابلیت زمان دهی برای باز و بسته کردن پرده ها ، قابلیت اتصال سنسور دما ، نور برای کاهش مصرف انرژی ، کنترل از راه دور اشاره کرد.

پنل های هوشمند و متصل کردن آن به موتور پرده را می توان با زماندهی و قرار دادن سنسور ها جهت باز و بسته شدن پرده ، حتی در زمانی که در خانه حضور نداشته باشید هم می توانید امنیت خانه را تامین کنید هم اینکه مصرف انرژی را به حداقل می رسانید.

مطالب پیشنهادی : 

نمونه رنگ بندی پرده برقی باند سری M

پرده شید برقی

همه چیز درباره ی پرده برقی

 

پنل الکترونیکی برای کنترل پرده برقی

پنل الکترونیکی برای کنترل پرده برقی

روش های کنترل برای چه نوع پرده برقی کاربرد دارد؟

ممکن است از خودتا بپرسید که روشهای بالا برای مدل های مختلف پرده برقی کاربرد دارد یا خیر؟ متدهایی که در بالا ذکر شد را می توان برای انواع پرده برقی بالارو و کنار رو یا از وسط بازشو به کار برد.

بهترین روش کنترل پرده برقی را خودتان می توانید انتخاب کنید ، بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد که چه نوع کنترل برای شما راحت تر است ، همچنین با درخواست مشاوره از مشاوران پرده برقی متین می توانید یک روش مناسب برای کنترل پرده اتوماتیک خود انتخاب کنید.

در فکر خرید پرده اتوماتیک هستید؟ 

اگر می خواهید یک پرده برقی مناسب داشته باشید کافیتس با تیم حرفه ای پرده برقی متین تماس بگیرید. تیم ما با در نظر گرفتن بهترین موتور برقی ، ریل های بسیار با کیفیت یک پرده اتوماتیک عالی خدمتتان عرضه می کنند. کافیست با ما تماس بگیرید تا پرده اتوماتیک مطابق با سلیقه ی شما در اختیارتان قرار دهیم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید