پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

انواع مدلهای پرده برقی

انواع مدلهای پرده برقی

برخی از انواع مدلهای پرده برقی در این مقاله را برای شما ذکر میکنم ، معمولا پرده برقی در دکوراسیون منزل ، اداره ها تاثیر بسزایی می گذارد که معمولا مدل های پرده اتوماتیک بسیار ساده است و از یراق آلات کمی استفاده می شد بنابراین هزینه ی آن هم بسیار مناسب خواهد بود. پرده برقی مثل پرده های معمولی عمل می کند که هر زمانی که احتیاج داشتید می توانید پرده را ببندید و هر وقت که خواستید آن را باز کنید و آن هم توسط یک ریموت انجام می گیرد بدون اینکه نیاز به نیروی دستی باشد.

در فضاهای مثل آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق پذیرایی میتوانید از پرده برقی با شکل دلخواه و رنگ و طرح مورد نظرتان استفاده کنید این نوع پرده ها در دکوراسیون تاثیر زیادی میگذارد. مخصوصا در اداره ها که در اتاق جلسه با استفاده از این نوع پرده ها فضا را شیک تر و با کلاس تر نشان می دهید.

پرده برقی های امروزی با تنوع طراحی، رنگ، بافت، فرم و اندازه خود می توانند زیبایی و کاربردی بودن را همراه با هم برای هر فضایی فراهم کنند.

چگونگی انتخاب سبک پرده برقی ؟

سبک پرده برقی به دو دسته تقسیم می شود : 1-کلاسیک ، 2-اتوماتیک ، که نوع سبک پرده برقی براساس دکوراسیون منزل و براساس فضایی که قرار است پرده برقی در آن جا نصب شود تاثیر گذار است. همچنین سلیقه ی شما هم در انتخاب سبک پرده اتوماتیک بسیار مهم است.

پرده برقی بالارو

پرده برقی بالا رو یا بالا جمع شو تنوع رنگی و طرحی زیادی دارد ، قابلیت اجرا به صورت فوم دار ، حاشیه دار و ژاکارد است. زمانی که پرده برقی بالارو مثلاً بالای پنجره که جمع می شود فضای کمی اشغال می کند ، سرعت جمع شدن در این نوع پرده ها بسیار بالا است و در کسری از ثانیه به طور کامل جمع می شود. این مدل پرده برقی ها در مکان ها تجاری ، هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها ، قطار ، منازل ، ویلاها و … استفاده می شود و بسیار محبوب است.

انواع مدلهای پرده برقی

پرده برقی بالارو زبرا

پرده برقی زبرا یکی از محبوترین پرده های به حساب می آید که در بازار بسیار درخواست کننده دارد ، فروش بالایی هم دارد.

از مهمترین قابلیت ها پرده زبرا می توان به کنترل مقدار نور وارد شده در محیط اشاره کرد که این مورد برای هرکسی که دنبال این مدل پرده ها می گردد بسیار اهمیت دارد. در پرده برقی زبرا می توانید با ریموت کنترل و یا دسته ای که دارد حالت آن را تنظیم کنید که نور به چه صورتی وارد محیط شود و یا در چه حالتی قرار گیرد.

این مدل پرده اتوماتیک از یک پارچه به صورت افقی از تور و پارچه تشکیل شده ، پارچه مورد استفاده در این مدل پرده دو لایه است که روی هم قرار می گیرد و از ورود نور به داخل محیط جلوگیری می کند. نحوه جمع شدن پرده برقی زبرا مثل پرده بالارو است و هیچ فرقی نمی کند.

انواع مدلهای پرده برقی-پرده متین

پرده برقی کنار رو

این نوع پرده برقی دو مدل است : پرده برقی کنار رو یک طرف و دو طرفه. پرده اتوماتیک کنار رو یک طرفه همانطور که از اسمش معلوم است از یک طرف جمع می شود و دو طرفه از راست و چپ جمع می شود.

بستگی به سلیقه ی خودتان دارد که کدام یکی از آن ها را انتخاب کنید و اینکه با فضایی که میخواهید استفاده کنید همخوانی داشته باشد.

از ویژگی های این مدل پرده برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ـ طراحی زیبا

ـ بسته و باز کردن پرده بصورت اتوماتیک و دستی

ـ بسیار روان

ـ نصب سریع و آسان

ـ قابل استفاده جهت نصب پرده هایی با وزن بالا

انواع مدلهای پرده برقی-پرده متین02122361050

نکاتی که در هنگام خرید پرده برقی باید در نظر بگیرید!

امروزه پرده اتوماتیک در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد ، در حالی که ظاهر پرده همان پرده عادی است اما به کمک ریموت باز و بسته می شود و دیگر نیازی نیست خودتان را خسته کنید و برای باز و بسته کردن آن از نیروی دستی استفاده کنید. این پرده ها به دو صورت باز و بسته می شود ، هم به صورت برقی و هم دستی.

برخی از این پرده ها به صورت عمودی و برخی دیگر به صورت افقی جابجا می شوند که با توجه به سلیقه ی خود می توانید نوعی که میخواهید را سفارش دهید. البته نکته ای که در این زمینه باید دقت کنید این است ، موتور برقی که مورد استفاده قرار می گیرد باید با کیفیت باشد تا مشکلی در طول زمان پیش نیاید ، به تناسب وزن پرده ای میخواهید نصب کنید و نحوه باز شدن آن موتوری متناسب انتخاب می شود. که این کار توسط تیم حرفه ای عرضه کننده پرده برقی صورت می گیرد.

قسمت های مختلف پرده اتوماتیک که باید در هنگام خرید در انتخاب آن دقت کنید شامل موارد زیر می شود :

1-موتور پرده

2- ریل و متعلقات دیگر

3-سیستم کنترل

تمام موارد بالا را در هنگام خرید حتما باید دقت کنید تا بهترین پرده برقی را داشته باشید و بتوانید سالهای سال از آن ها استفاده کنید.

پرده برقی مناسب را از ما سفارش دهید ! 

برای سفارش پرده برقی با کیفیت مرغوب و هزینه ای مناسب می توانید با پرده متین در ارتباط باشید. پرده متین با در نظر گرفتن بهترین متریال ها و ساختار ها می تواند بهترین پرده برقی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه کند. پس برای سفارش هر مدل پرده برقی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *