پرده, پرده برقی, پرده برقی کرکره ای

پرده کرکره برقی

پرده برقی کرکره ای

پرده کرکره برقی

استفاده از پرده کرکره برقی در ساختمان های لوکس از چند جهت دارای اهمیت می باشد:

1- با خرید پرده می توانید طراحی زیبا و چشم نوازی ایجاد کنید.

2- استفاده از نور مورد نیاز در هر لحظه از شبانه روز

3-جلوگیری از برودت هوا و عبور گرد و غبار

4- پرده کرکره جهت نصب در داخل یا بیرون پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

5-امکان همزمان نورگیری پنجره بدون دید به داخل

موارد كاربرد پرده برقی کرکره ای : کرکره های اتوماتیک پنجره جهت اماکن مسکونی و تفریحی لوکس و ویلاهای شخصی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد به ساختمان شما ، عایق مهمی برای جلوگیری از عبور گرد و غبار به داخل ساختمان است. هر زمان که احساس کردید نیاز به خرید این محصول دارید می توانید با پرده سرا متین در ارتباط باشید تا بتوانید نیازهای خود را در کمترین زمان برطرف کنید. شرکت ما با تولید پرده برقی در کیفیت بالا می تواند نیاز شما را در زمینه ی خرید پرده با کیفیت برطرف سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های پرده کرکره برقی

پرده برقی کرکره ای همانطور که از نامش پیدا می باشد می تواند نیازهای شما را برطرف کند اما به نظر شما پرده کرکره ای چه ویژگی هایی دارد که می تواند برای شما مفید باشد؟ اگر سری به پرده های قدیمی منزل خود بزنیم متوجه می شویم که کار کردن با آن ها چقدر کار سخت و مشکلی بود اما امروز با تولید انواع پرده برقی می توان گفت که این مشکلات به راحتی برطرف شده است.

پرده برقی کرکره ای برای باز و بسته شدن نیاز به نیروی دست ندارد و شما می توانید بدون مشکلی این کار را در کمترین زمان به کمک یک ریموت کنترل انجام بدهید. مورد بعدی این است که شما می توانید به پرده هوشمند کرکره ای خود زمان بدهید تا در زمان مشخص باز یا بسته بشود یعنی چطور؟

می خواهید از نور صبحگاهی لذت ببرید اما چون خواب هستید کار سختی است از خواب بیدار شوید و پرده برقی را کنار بزنید؟ این کار مشکلی ندارد به راحتی می توانید به پرده کرکره ای خود زمان بدهید و از نور خوشید در هنگام صبحگاه لذت ببرید.

همچنین قیمت پرده کرکره بسیار مناسب است و شما به راحتی می توانید با قیمت مقرون بصرفه خرید آن را در مدل های مختلفی که دارد انجام دهید. برای سفارش لازم نیست راه دوری بروید چراکه فروشگاه اینترنتی پرده متین اینجاست تا به شما در خرید اینترنتی پرده کمک کند پس به پرده فروشی متین سر بزنید و از محصولات ما دیدن کنید هر کدام را که باب سلیقه تان بود را انتخاب کنید.

چگونه شست و شو پرده کرکره برقی را انجام بدهیم؟

پرده برقی کرکره ای یکی از مواردی است که اگر به درستی شست و شو شود می تواند تمیزی و پاکیزگی را برای آشپزخانه ، اتاق یا هر جای دیگری که نصب شده ، به ارمغان آورد . پرده آشپزخانه کرکره ای بیش از پرده های دیگر در منزل دچار کثیفی می شود. اگر از یک پرده فروشی مناسب خرید آن را انجام بدهید می توانید در کمترین زمان شست و شو پرده اتوماتیک را انجام بدهید.

شست و شو پرده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که به عمر پرده شما می افزاید. برای شست و شو پرده عمودی باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید. می توانید در این زمینه با شرکتی که پرده کرکره ای را از آن ها خریداری کرده اید تماس بگیرید و بپرسید که برای شست و شو از چه موادی باید استفاده کنید.

برای شست و شو پرده اتوماتیک در کنار استفاده از مواد شوینده مناسب باید از آب ولرم نیز استفاده کنید. استفاده از آب داغ یا آب سرد به پارچه شک وارد می کند و باعث می شود تا در کوتاه مدت دچار مشکلات زیادی شود.

سفارش پرده برقی کرکره ای

برای سفارش پرده برقی کرکره ای می توانید با فروشگاه اینترنتی پرده متین در ارتباط باشید. شرکت پرده متین تولید کننده انواع پرده برقی در قیمت مناسب می باشد. برای خرید پرده برقی در کیفیت بالا می توانید با ما در ارتباط باشید. شرکت ما انواع پرده برقی مانند پرده رومن ، پرده شید ، پرده زبرا و … را تولید و می فروشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

1 thoughts on “پرده کرکره برقی

  1. خسروی گفت:

    حتما از این پرده برقی کرکره ای برای دفترم میگیرم امکانات خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید