پرده برقی, پرده برقی کرکره ای, پرده کرکره, پرده کرکره ای, پرده هوشمند, خرید اینترنتی پرده, خرید پرده, مقالات

پرده برقی کرکره آلومینیومی

پرده برقی کرکره آلومینیومی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پرده برقی کرکره آلومینیومی

پرده برقی کرکره آلومینیومی با ظاهر کلاسیک و خیلی شیکی که دارد می تواند در ظاهر اتاق خواب ، پذیرایی ، اتاق جلسات و .. تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. با نصب پرده کرکره می توانید تکنولوژی را به خودتان هدیه دهید.

فروش و خدمات پس از فروش پرده برقی کرکره آلومینیومی ، کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، پرده برقی آلومینیومی ، تحویل و نصب فوری پرده برقی کرکره آلومینیومی، قطعات با کیفیت پرده برقی کرکره آلومینیومی توسط تیم حرفه ای پرده متین انجام می شود.

برای سفارش و خرید پرده کرکره در هر طرح و شکلی می توانید از پرده سرا متین دیدن کنید. برای خرید آنلاین پرده می توانید از فروشگاه اینترنتی پرده متین دیدن کنید و سفارشتان را انجام دهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده کرکره آلومینیومی چه مزیتی در فصل تابستان دارد؟

در تابستان همه ی ما این مشکل را داریم که وقتی در اتاق نشیمن می نشینیم حس می کنیم در اتاق سونا نشسته ایم.  درست است که کولر های آبی در حال کار هستند اما اصلا سرمای آن حس نمی شود.

شاید همین الان هم به فکر این افتاده باشید که یک کولر گازی تهیه کنید اما این را هم میدانید قبضی که آخر ماه برای شما می آید هزینه ی شکه کننده ای خواهد داشت.

آیا تا به حال درباره ی تغییر پرده های پنجره ی اتاق نشیمن فکر کرده اید؟ چراکه پرده ها نقض اساسی در جلوگیری از ورود گرما به داخل محیط را دارند هرچقدر که پرده برقی مقاومت بیشتری در برابر نفوذ گرما داشته باشد صد در صد دیگر نیازی به افزایش سیستم سرمایشی نخواهید داشت.

با خرید پرده کرکره به راحتی می توانید جلوی گرما را بگیرید و از باد خنکی که داخل منزل در گردش است لذت ببرید بدون اینکه ذره ای احساس گرما کنید.

البته اگر منزل شما از وجود بالکن برخوردار است شما می توانید سایبان برقی را نصب کرده و از محیط بالکن بدون اینکه ذره ای گرما اذیتتان کند ، استفاده نمایید و در کنار خانواده لحظات نابی را بگذرانید.

مطالب پیشنهادی : 

پرده برقی کرکره فلزی

انواع مختلف پرده زبرا

[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”custom” custom_background=”#ff753a” custom_text=”#ffffff” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید پرده کرکره آلومینیومی با هر بودجه ای

اگر می خواهید خرید پرده را با هزینه ی مناسبی انجام دهید به شما پیشنهاد میکنیم که به سراغ پرده کرکره آلومینیوم بروید. این نوع پرده با قیمت مقرون به صرفه که دارد می تواند برای هر بودجه ای مناسب باشد.

البته این نکته را هم ذکر کنیم که اگر متوجه زیاد شدن هزینه ی پرده کرکره شدید مواردی همچون نوع تیغه های پرده ، اندازه ی پرده ، نوع موتور ، نوع ریل پرده برقی و … می تواند قیمت آن را بیشتر یا کمتر کند.

علاوه بر اینکه پرده کرکره آلومینیومی قیمت مناسبی دارد می تواند در تمام فصول مثل فصل تابستان که خانه باید خنک بماند تیغه های آلومینیومی نور را منعکس کرده و اجازه ی ورود گرما را به داخل نمی دهند در فصل تابستان هم از ورود سرما به داخل منزل جلوگیری می کنند.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر در فکر این هستید هزینه های مصرف انرژی را در فصل تابستان و زمستان کاهش دهید پرده کرکره آلومینیومی را همین حالا سفارش دهید.

برای سفارش پرده کرکره از فروشگاه اینترنتی پرده متین به خودتان این تضمین را می دهید تا یک عمر با خیال راحت بدون اینکه نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد استفاده کنید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”10565″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”از پروژه های ما دیدن کنید!” style=”custom” custom_background=”#ff753a” custom_text=”#ffffff” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d9%2588%25da%2598%25d9%2587-%25d9%2587%25d8%25a7%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

پرده کرکره آلومینیومی برای پرده آشپزخانه مناسب است؟

محیط آشپزخانه مواقعی که در حال آشپزی هستید بسیار گرم خواهد شد وقتی هم که فصل تابستان باشد از اینکه در محیط آشپزخانه فعالیت داشته باشید منزجر می شوید.

اما پرده کرکره آلومینیومی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در فصل تابستان اشتیاق بیشتری هم برای آشپزی کردن و پختن غذاهای خوشمزه داشته باشید چراکه وظیفه اش را به عنوان جلوگیری از ورود گرما به داخل به شکل شگفت انگیزی عالی انجام می دهد.

همچنین طرح های متفاوت پرده برقی کرکره ای این امکان را برای شما فراهم می کند تا محیط آشپزخانه از حالت تکراری و خسته کننده خارج شده به محیطی دلچسب تبدیل شود.

از موارد دیگری که می توان به مناسب بودن آن برای پرده آشپزخانه اشاره کرد این است که به راحتی می توانید آن را تمیز کنید ، اگر لکه ی روغنی یا گرد و خاکی روی پرده کرکره ای باشد با یک دستمال مرطوب به راحتی پاک می شود پس هیچ جای نگرانی نیست.

پیشنهاد مطالعه : 

کاربرد پرده رومن

ترکیب پرده زبرا با پرده ساده در دکوراسیون

[/vc_column_text][vc_single_image image=”10564″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”خرید پرده کرکره آلومینیومی از پرده سرا متین” font_container=”tag:h6|font_size:22|text_align:right|color:%23ff3a3a” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]برای خرید پرده کرکره از پرده سرا متین خیالتان راحت است که پرده ای با کیفیت بالا تهیه کرده اید و در مدت طولانی استفاده خواهید کرد.

با خرید اینترنتی پرده کرکره این امکان برای شما فراهم است تا به راحتی بدون اینکه در زمان و مکان محدودیتی وجود داشته باشد به راحتی از محصولات فروشگاه اینترنتی پرده متین دیدن کرده هر کدام را خواستید با وارد کردن ابعاد ، نوع پنجره و … سفارش را انجام دهید.

برای داشتن زندگی مدرنیته نیازمند یک پرده لاکچری هستید بنابراین نیاز شما با خرید پرده هوشمند برطرف می شود ، در نهایت برای خرید اینترنتی پرده روی لینک زیر کلیک کنید.[/vc_column_text][vc_btn title=”سفارش پرده برقی” style=”custom” custom_background=”#ff753a” custom_text=”#ffffff” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fpardematin.com%2F%25d9%2581%25d8%25b1%25d9%2588%25d8%25b4%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587%2F|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید