پرده برقی, پرده هوشمند

پرده برقی هوشمند

پرده برقی هوشمند

پرده برقی هوشمند قابل تنظیم می باشد و به صورت خودکار عمل می کند. با تنظیم پرده برقی هوشمند میتوانید در ساعات خاصی آن را باز و بسته کنید. شرکت ها هنگامی که در شب برای جلوگیری از دید شرکت در اطراف نیاز به بسته شدن پرده برقی دارند می توانند با تنظیم آن در هر ساعتی آن را ببندند و یا در صبح در ساعات خاصی باز کنند. همچنین امروزه علاوه بر ریموت کنترل ، امکان تنظیم پرده برقی هوشمند بر روی ساعت های دیجیتال مچی نیز وجود دارد.

پرده برقی هوشمند امکانات بسیاری دارد از جمله می توان به کنترل از راه دور اشاره کرد. همچنین می توان پرده برقی هوشمند را بر اساس میزان تابش نور شب و روز نیز تنظیم کر. شما می توانید پرده برقی هوشمند را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام خروج از منزل بسته و در هنگام ورود به منزل باز شود. پرده برقی هوشمند را می توان از طریق تبلت ها ، مانیتورهای لمسی و ساعت های هوشمند همانطور که اشاره شد تنظیم و کنترل کرد.

کنترل از طریق ریموت ، تلفن و موبایل نیز مانند سایر روش های بالا برای پرده برقی هوشمند امکان پذیر است. بنابراین شما می توانید از منزل پرده برقی هوشمند محل کار خود را کنترل کنید و یا برعکس.

مزایای پرده برقی هوشمند

اگر مزایای پرده جدید هوشمند را بدانید علاقه شما افزایش پیدا میکند و زودتر میخواهید از این پرده استفاده کنید. دیگر مانند گذشته در خرید این محصول به خود شکی راه نمی دهید. در زیر مزیت های این محصول بی نظیر را بخوانید:

راحتی: با استفاده از این پرده لاکچری دیگر لازم نیست پرده هارا به صورت دستی باز یا بسته کنید و زمان زیادی را با گیره های پرده از دست بدهیدتا مسیر پرده روان شود. شما میتوانید تنها با فشار دادن یک دکمه و یا لمس صفحه گوشی به صورت هوشمند شاهد جمه شدن پرده باشید.

قابلیت برنامه ریزی: میتوانید به پرده های هوشمند برنامه بدهید تا در ساعات مشخص شده شما باز شوند. با این قابلیت دیگر نیاز به ساعت ها زنگ دار و یا آلارم نیست.

امنیت خانه: اگر شما بخواهید به یک مسافرت بروید پرده هوشمند بر اساس برنامه ای که به آنها داده اید در ساعت هایی که معیین کرده اید باز و بسته میشوند و در این صورت به فکر کسی نمیرسد که شما خانه نیستید.

پرده های هوشمند را می توانید از بازار پرده خریداری کنید.  پرده هوشمند قابلیت هماهنگی با دیگر وسایل هوشمند خانه را دارند. پرده هوشمد قابلیت وصل شدن به گوشی های هوشمند را دارد و طبق دستورات صاد شده از آن عمل میکند و یا میتوانید به ترموسات هوشمند خانه آن را وصل کنید و آن را جوری تنظیم کنید که با دمای خانه باز و بسته شود.

بعضی از پرده های هوشمند موجود در رنگ و طرح محدودیت دارند و تنوع آن ها کم است اما برای کنترلرهای هوشمند محدودیتی وجو ندارد. جنس پرده های خانه شما میتواند هر چیزی باشد مانند کتان ، توری ، حریر و … همچنین شما می توانید از پرده عمودی و پرده افقی هم استفاده کنید. برای خرید پرده برقی کافیست با پرده سرا در ارتباط باشید.

سیستم پرده اتوماتیک شما اگر به یک ترموستات وصل شود هزینه های مصرف انرژی شما کاهش چشمگیری خواهد داشت. در این شرایط پرده آشپزخانه میداند که در گرم ترین ساعت در روزهای تابستان بسته شود تا باد کولر از درزهای پبجره بیرون نرود و نور خورشید به داخل نتابد تا خانه گرم شود. البته در این سناریو حسگر نوری خود پرده هم نقش مهمی دارد.

سوالی که پیش می آید این است که آیا پرده برقی تنها برای منازل مسکونی مناسب است؟ در جواب به شما باید بگوییم که خیر شما در هر مکانی می توانید از این محصول جذاب استفاده کنید و نیازهای خود را به کمک آن برطرف نمایید. پرده برقی در شرکت و یا دفتر کار می تواند از تابش بیش از حد نور خورشید جلوگیری کند و همچنین از حریم شخصی افراد هم محافظت کند. حتی ممکن است بعد از خروج آخرین کارمند به صورت اتوماتیک همه پرده ها بسته شوند و همه اینها به داشتن یک محیط کارآمد کمک میکند. 

Related Posts

1 thoughts on “پرده برقی هوشمند

  1. هوشی گفت:

    چقد خوبه که با ابزار های مختلف هم میشه کنترلش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *