پرده برقی, موتور پرده برقی

ریموت کنترل موتور پرده برقی

ریموت کنترل موتور پرده برقی

ریموت کنترل موتور پرده برقی

انواع ریموت کنترل موتور پرده برقی به منظور باز و بسته کردن پرده کاربردی است و دیگر نیازی نیست شما از نیروی دستی برای این کار استفاده کنید. حتی اگر پرده در جایی نصب شده باشد که دسترسی به آن راحت نیست با استفاده از ریموت کنترل به راحتی می توان آن را بدون هیچ مشکلی باز و بسته کنید.

ریموت کنترل موتور پرده برقی RF جهت باز و بستن و توقف پرده هوشمند دارد. صدای بسیار کم , توقف اتوماتیک و آزاد شدن گیربکس هنگام قطع شدن برق ( جهت باز و بستن پرده به صورت دستی ) از دیگر قابلیت های ریموت کنترل موتور پرده برقی متین می باشد.

همچنین راه های دیگری به جزء استفاده از ریموت کنترل هم برای باز و بسته کردن انواع پرده برقی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از کلید های هوشمند ، کنترل با استفاده از موبایل هوشمند است در خانه هم نباشید پرده برقی به راحتی قابلیت کنترل را دارد.

سفارش پرده برقی از پرده فروشی متین

برای سفارش از پرده فروشی متین به صورت آنلاین به راحتی بدون اینکه دغدغه ی محدودیت زمانی را داشته باشید در خانه بنشینید مدل پرده را انتخاب کنید.

پرده هوشمند در انواع پرده زبرا ، پرده کرکره و .. در پرده سرا متین وجود دارد همچنین مدل های متنوع آن دست شما را برای انتخاب باز می گذارد همچنین خرید اینترنتی پرده به شما این امکان را می دهد هر مدل و هر نوعی را خواستید انتخاب کنید که هرگز در بازار وجود ندارد.

برای خرید پرده از فروشگاهی اینترنتی پرده کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم وارد فروشگاه ما شده از نمونه ها دیدن کنید اگر هم در بحث اندازه گیری نیاز به مشاوره دارید مشاورین ما حاضر به ارائه ی راهنمایی در این زمینه به شما هستند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *