پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده هوشمند, مقالات

آنچه قبل از خرید پرده زبرا باید بدانید!

پرده برقی ریموت دار

آنچه قبل از خرید پرده زبرا باید بدانید!

آنچه قبل از خرید پرده زبرا باید بدانید چه می باشد؟ قبل از خرید و نصب پرده زبرا باید مواردی را بدانید تا بتوانید این امر را به درستی و اطمینان بیشتری انجام بدهید. زمانی که صحبت از بازسازی خانه یا تغییرات دکوراسیونی می شود یکی از مواردی که به آن اهمیت داده می شود شکل ظاهری پنجره می باشد.

می توان گفت پنجره ها یکی از روش های درمان بازسازی خانه یا دکوراسیون می باشند. همیشه سوالی که پیش می آید که چرا پنجره ها در ساخت خانه مهم می باشد و وقتی پنجره هست چرا باید از پرده زبرا استفاده کرد. یا پنجره نباشد یا اگر هست کاربرد پرده جدید چه می باشد؟

وجود پنجره واجب است که شرایط نوری مناسب را ایجاد می کند و همچنین آب و هوای اتاق را عوض می کند اما نور خورشید زمانی که به طور مداوم به اشیاء برخورد کند می تواند مشکلات زیادی را ایجاد نماید. به همین علت بهترین راه حل این است که بتوانید از پرده زبرا استفاده کنید. وجود پرده باعث می شود تا شما بتوانید از مبلمان ، لوازم خانه و مهمتر از همه در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

پرده زبرا چگونه پرده ای می باشد؟

با توجه به وجود تمام این مواردی که در بالا گفته شد انتخاب پرده زبرا گزینه ی مناسبی می باشد. اگر سری به پرده سرا زده باشید تا به حال متوجه شده اید که دو نوع پرده زبرا داریم یکی پرده زبرا دستی و دیگری پرده برقی زبرا! منظور ما در این مقاله پرده برقی زبرا می باشد که از تمام پرده فروشی ها می توانید این محصول را خریداری کنید.

همانطور که می دانید که زبرا در زبان فارسی یعنی گورخر و به خوبی می دانید که گورخر پوستی راه راه دارد. پس با وجود تمام مواردی که گفته شد می توان به این نکته اشاره کرد که پارچه ی پرده برقی زبرا راه راه می باشد و از دو طرح پارچه تشکیل شده است. از ویژگی هایی که این پرده زبرا دارد این است که زمانی که پارچه ها بر روی یک دیگر قرار بگیرند نور مسدود می شود اما وقتی نوار پارچه ها بر روی یک دیگر قرار بگیرند می توانند نور وارد خانه می شود.

سایه های پرده زبرا به راحتی می توانند نور را در مدت زمان کمی در مکان های تاریک پخش کنند و فضا را روشن کنند. یکی از دلایل محبوبیت پرده برقی زبرا طراحی ساده ی آن ها می باشد. با وجود پرده زبرا شما به راحتی می توانید شکل ظاهری پنجره ی خود را زیباتر کنید و همچنین از کاربردهای پرده زبرا به نفع خود استفاده کنید.

پیشنهاد برای مطالعه :

پرده آشپرخانه راهی برای بهتر دیده شدن

خصوصیات متفاوت پرده برقی

با مزایای پرده زبرا بیشتر آشنا شوید!

وقتی با آنچه قبل از خرید پرده زبرا آشنا شوید می توانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید و نیازهای خود را برطرف کنید. در این بخش درباره ی مزایای پرده هوشمند زبرا بیشتر خواهیم گفت موارد زیر را مورد توجه خود قرار دهید:

طراحی همه کاره : یکی از مزایای پرده زبرا این است به هر ابعاد پنجره ای مناسب است و می تواند به دکوراسیون خانه ی شما کمک بزرگی کند. خطوط پارچه و طراحی مینیمالیستی این محصول برای خانه های لوکس و جدید مناسب است و همچنین پارچه ی نرم آن برای دکوراسیون های سنتی گزینه ی مناسبی است.

پارچه ی متنوع پرده زبرا : یکی از مزایای دیگر پرده زبرا این است که دارای تنوع جنس و رنگ پارچه می باشد. هر کسی سلیقه ی مخصوص به خود را دارد و ترکیب رنگ پارچه ی متفاوتی را مد نظر خود دارد. پس یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید این است که بتوانید پارچه ی پرده اتوماتیک را براساس نیاز خود انتخاب کنید تا بعدها نطرتان درباره ی آن تغییر پیدا نکند.

موتور پرده برقی زبرا : اگر از دست پرده های دستی خانه ی خود خسته شده اید می توانید پرده برقی که دارای موتور می باشد را برای خود سفارش دهید. موتوری که برای پرده زبرا استفاده شده است به شما این امکان را می دهد که پرده را به صورت اتوماتیک باز و بسته کنید و همچنین در صورت نیاز به پرده ی خود زمان بدهید تا در زمان موردنظر باز یا بسته بشود.

ایجاد حریم خصوصی : احتمالا شما هم نگران چشمای کنجکاو افراد هستید که از طریق پنجره ها به خانه ی شما دید دارند با خرید پرده زبرا می توانید این مشکل را برطرف کنید. پرده زبرا به راحتی جلوی دید افراد را خانه ی شما می گیرد.

افزایش ایمنی کودک و حیوانات خانگی : یکی از ویژگی های متفاوت این پرده این است که در نوع دستی آن در کنارش سیم وجود دارد که امکان خفگی کودکان و حیوانات خانگی را تا حد زیادی بالا می برد اما در نوع اتوماتیک پرده زبرا هیچ سیمی وجود ندارد پس می توان می توان گفت امکان خفگی به هیچ عنوان وجود ندارد.

در این رابطه بیشتر بخوانید :

پروژه پرده شید بالارو مسکونی

کاربرد پرده شید برقی

سفارش پرده زبرا در کیفیت بالا

با خواندن مطالب بالا دیگر با پرده زبرا و مزیت های آن آشنا شده اید اگر می خواهید که پرده زبرا را کیفیت بالا خریداری کنید می توانید با فروشگاه اینترنتی پرده برقی متین در ارتباط باشید. شرکت پرده متین تولید کننده انواع پرده برقی مانند پرده زبرا ، پرده رومن ، پرده شید و… می باشد. برای سفارش این محصول زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *